תשלום כפול: תושבת קריית ביאליק, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד רשת המזון רמי לוי שיווק השקמה, בגין חיוב כפול עבור אחת הקניות שביצעה, כאשר שילמה בתווי קנייה ולאחר מכן התברר לה, כי גם כרטיס האשראי שלה חויב בגין אותה קנייה.
מהתביעה עולה, כי התובעת היא לקוחה וותיקה של הרשת, כאשר את עיקר הקניות היא מבצעת ברמי לוי און ליין. בתאריך 8 ליוני השנה, היא ביצעה הזמנה בסך 696 שקלים ושילמה עבורה בתווי קנייה של הרשת. לדבריה, היא מקבלת בגין התשלום עם התווים הנחה של 14%, וזו הסיבה שהיא קונה ברשת. “אחרי כמה ימים הסתכלתי במקרה בחיוב האשראי שלי וגיליתי, שחייבו אותי ב-793 שקלים. מסתבר, שהם גם הוסיפו משקל להרבה מוצרים”.
לטענת התובעת, היא נאלצה לפנות שוב ושוב לשירות לקוחות, שם הציעו לה פתרונות, שלא היו מקובלים עליה, כמו למסור את הקוד הסודי של הכרטיס האשראי כדי לאפס את הקנייה. לדבריה, הובטח לה, שמנהלת תחזור אליה כדי להסדיר את הנושא, אבל זה לא קרה. “בסופו של דבר התייאשתי. לא קיבלתי את הכסף שלי בחזרה”, ציינה התובעת.
בסיכום התביעה כתבה התובעת: “הטעו אותי וגנבו ממני כסף שלא כדין”. התביעה שהוגשה עומדת על 2000 שקלים, כולל החזר התשלום שבוצע פעמיים, וכן תשלום בגין עוגמת הנפש הרבה שנגרמה לה, והזמן הארוך שבזבזה בשיחות עם שירות הלקוחות. טרם הוגש כתב הגנה.