יחס קר: תושבת חיפה, עם מעמד פלטינה בחברת אל על, אשר טסה לארה”ב במחלקת עסקים, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, תביעה נגד חברת התעופה אל על, בטענה שהתעלמה מפניותיה, לאחר ששכחה במטוס את תיק התרופות שלה ובשל כך הרגישה לא טוב, ואף פונתה לבית חולים באמבולנס.
מהתביעה עולה, כי בחודש ספטמבר 2024 טסו התובעת ובעלה במחלקת עסקים של אל על לניו יורק ושילמו 44 אלף שקלים. מטרת הביקור הייתה לבקר את בנם וחברתו, שמתגוררים בניו יורק. התובעת שכחה במטוס תיק עם תרופות, כולל תרופות נגד דיכאון ושמה לב לכך, רק ביציאה משדה התעופה. התובעת וקרובי משפחה פנו בכל אמצעי קשר אפשרי לאל על, כדי שיימצאו את התרופות ויחזירו אותן, אבל הם לא קיבלו כל תשובה ממחלקת שירות הלקוחות של החברה. בניו יורק קיבלה התובעת תרופות חלופיות, אבל בזמן הנסיעה חשה ברע עקב תופעות לוואי ופונתה לבית חולים באמבולנס.
לטענת התובעת, כלקוחה במעמד פלטינה, ששדרגה טיסה למחלקת עסקים, ציפתה לשירות סביר יותר מחברת אל על, וחוסר היחס לפניותיה, גרם לה לעגמת נפש ופגע בטיול שלה בארה”ב. בשל התנהלות החברה, מבקשת התובעת פיצוי בסך 35 אלף שקלים.