י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אלוהים אוהב אותי. איזה מזל שלא נבחרתי לכנסת בבחירות הקודמות”

כך טוען סגן ומ"מ ראש עיריית קרית אתא, מימון טולדנו, שהפסיד בבחירות הקודמות, בחודש אפריל, בפריימריז של ה"ליכוד", בקרב על המשבצת המיועדת לנציג חיפה והקריות. במקום כהונה קצרצרה בכנסת, ללא השפעה, התרכז טולדנו במשימה איך להגדיל את כוחו של ה"ליכוד" בקרית אתא

כל מה שמעניין אותי, זו רווחת עורכי הדין. עו"ד מימון טולדנו, סגן ומ"מ ראש עיריית קריית אתא. צילום: יח"צ
Wednesday September 18, 2019
בן מרדכי

זמן קצר לאחר שהפסיד בפריימריז של ה”ליכוד”, ולא נכלל במשבצת המיועדת לנציג מחוז חיפה והקריות, לקראת הבחירות לכנסת, שנערכו באפריל 2019, נשמע סגן ומ”מ ראש עיריית קרית אתא, עו”ד מימון טולדנו, מאוכזב מחבריו, שלדבריו, רימו אותו. אלא שכעת, לאחר הבחירות החוזרות, כאשר נציג המחוז, אריאל קלנר, לא נבחר שוב, מודה טולדנו על כך שלא נבחר באפריל, לקדנציה של חודשים ספורים, מבלי שתהיה לו כל השפעה. “כל מי שמכיר אותי, כולל ח”כים, אומר לי היום, שאלוהים אוהב אותי, ושהיה לי מזל שלא נבחרתי אז”, הוא אומר. “בשביל מה זה היה טוב להיבחר לכנסת לתקופה כזו קצרה? חסרים לי תפקידים? ברוך השם, יש לי תפקידים בכירים בלשכת עורכי הדין, במרכז השילטון המקומי ובעיריית קרית אתא. אני חי מצויין עם כל מה שקרה לי”.
בחודשים האחרונים ניהל טולדנו את מטה ה”ליכוד” בקרית אתא, כאשר הפעם, זו היתה רחוקה מלהיות משימה קלה. “אחרי שלוש מערכות בחירות תוך שנה, לאף אחד לא היה כוח לעוד מערכת בחירות. כל הקיץ האנשים היו רדומים ולא רצו לשמוע על בחירות”, הוא אומר. “רק מתחילת ספטמבר, הם החלו להתעורר, בעיקר בגלל שעשינו עבודת שטח מעולה. חילקנו את העיר לאיזורים, ועשינו רשימות על פי קלפיות, כאשר בכל קלפי היו אחראים. עשינו הכל כדי שהתומכים שלנו יגיעו בהמוניהם לקלפיות. בבחירות הללו היה לי אתגר מיוחד, להביא לקלפיות את כל 2,000 התושבים, שבפעם הקודמת תמכו במפלגת ‘כולנו’ של משה כחלון, במטרה שיצביעו ‘ליכוד’. שיתפנו פעולה עם אנשיו של שר האוצר בקרית אתא, ואני יודע, שבשורה התחתונה, עשינו עבודה טובה. קרית אתא היתה עיר של הליכוד, היא ממשיכה להיות כזו, וכך יהיה גם בעתיד”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments