י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“אני לא יכול לשכוח לאהוד ברק איך ריסק את מפלגת העבודה”

כך אומר סגן ראש עיריית קרית מוצקין ואיש מפלגת העבודה, אבי רוטמן. לדבריו, ברק ראוי להיות חלק מההנהגה העתידית, לאחר הפלתו של נתניהו, אבל לא במסגרת מפלגת העבודה

רוטמן: לא שוכח, לא סולח
Sunday July 7, 2019
בן מרדכי

חזרתו של אהוד ברק לפוליטיקה, עוררה שוב את הוויכוח הישן בתוך מפלגת העבודה, עד כמה האיש, שהיה האחרון שהוביל את המפלגה לראשות הממשלה, ראוי לחזור אליה, לאחר שנטש אותה לפני מספר שנים כדי להקים את מפלגת “עצמאות”. סגן ראש עיריית קרית מוצקין, אבי רוטמן, לא שוכח ולא סולח. “אני זוכר, שפעם אמר לנו בוז’י הרצוג, שברק השתנה, שהוא אחר. אבל ברגע שקפץ לו הפיוז, הוא עזב את המפלגה וריסק אותה. הוא אדם ראוי להנהגה, אבל כחלק מהנהגה. הוא לא יכול להיות מנהיג על. מי שצריך להוביל את מפלגת העבודה הוא רק עמיר פרץ, שכבר הוכיח כי הוא לא רק פוליטיקאי אלא גם מדינאי והוכיח את החזון שלו, עם הקמת מערכת כיפת ברזל”.
מה הסיבות להתרסקותה של מפלגת העבודה בבחירות באפריל?
הכתבות הייתה על הקיר, ואני כמו רבים אחרים, קראתי אותה עוד לפני הבחירות. אבי גבאי בהחלט אדם ראוי בהרבה מובנים, אבל הוא לא היה ראוי להנהיג את מפלגת העבודה. הוא לא התאים לנו, כי ביסוד הוא לא הגיע מהזרם הסוציאל דמוקרטי. הוא בכלל הגיע מהליכוד. אבל אני לא רוצה לחבוט בו עכשיו אחרי שהוא התרסק, למרות שבדרך הוא ריסק את המפלגה. הוא מעולם לא היה איש שטח, ואפילו שלי יחימוביץ, שאני לא בין חסידיה, היתה אשת שטח יותר ממנו. בחירתו של גבאי לראשות המפלגה היתה טעות.
מי ראוי להנהיג את המפלגה?
עמיר פרץ, חד משמעי. גם איציק שמולי ראוי, אבל עמיר פרץ הוא היחיד שיכול לחבר בין המפלגה לפריפריה, בין המפלגה לקהלים שלא מצביעים “עבודה”. הוא הוכיח שהוא מדינאי ואיש חזון. מדינת ישראל חייבת לו המון על התעוזה שהוכיח בבניית מערכת “כיפת ברזל”, למרות כל “הנשמות הטובות”, שצחקו עליו ועל הרעיון שלו.
מי יקים את הממשלה הבאה?
אני מקווה מאוד שביבי באמת “אאוט” וגמר את הסוס, סיים את דרכו. מה שהוא עושה בשנים האחרונות, הפילוג, ההסתה, זריקת החול בעיניי הציבור, זה בלתי נסלח. אנחנו חייבים שינוי והוא יקרה בבחירות הקרובות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments