י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

עקרב - 2024

23 באוקטובר - 21 בנובמבר

מזל הנחבאים והמאושרים
העקרב נחבא מעין רואה, מתחת לאבנים ובין הסלעים, ומגיח החוצה רק לעת ערב, ואף זאת, רק אם אין איש בסביבה. אם נתקלת בו באקראי בעודו רובץ והפרעת את מנוחתו, לא יהסס להכיש אותך. מזל עקרב הוא מזל מים, ולכן הוא מונע על ידי רגשות עמוקים ועזים. הוא שייך לקבוצת המזלות הקבועים ונשלט במקביל על ידי הפלנטות פלוטו ומרס.
פלוטו הוא הכוכב התשיעי המרוחק של מערכת השמש ומסלולו אקסצנטרי יחסית לשאר הכוכבים. לכן בני מזל עקרב הינם עצמאיים מאוד, יסמכו רק על עצמם ויעדיפו להתרחק משאר האנשים. הם יהיו גם מעט אקסצנטריים באופיים.
פלוטו נקרא על שמו של האל הנפח, המתגורר בתחתיתו של הר הגעש, ושמונה לשומרו של עולם המתים והמעמקים. הפלנטה מרס נקראת על שם אל המלחמה וההרס. לכן גם לבני מזל עקרב (וטלה), יש אנרגיות ודחפים חזקים. הם נשלטים על ידי התקפי זעם ומעשים פזיזים. אם ״הוכשת״ על ידי עקרב, כדאי לך לוותר מראש על הכוונה להשיב לו כגמולו. ראשית, משום שהוא בכלל לא התכוון להכיש אותך באופן אישי, פשוט עמדת בדרכו. שנית, משום שהוא נסוג למעמקים בזריזות כה גדולה, שלא תוכל לתפוס אותו.
הופעה חיצונית
מזלות עקרב מתאפיינים בקומה נמוכה יחסית, ועורם חיוור מעט מהסביבה הגנטית שבה נולדו. במסגרת הופעתם הרגילה - הסולידית, ופניהם האדישות - מהוות העיניים הפתעה למסתכל. הן רושפות ניצוצות בוערים ומותירות בו תחושה קלה של אי נוחות. העיניים הן המפתח להבנתם של בני מזל זה. הן לרוב חודרות, מרתקות וממגנטות.
מיניות
לאור כל הכתוב לעיל, בוודאי חשת כי הטבע קיפח את בני מזל עקרב בבוראו אותם כה אפרוריים וביישנים, ושאלת את עצמך, כיצד הם בכלל מוצאים בני זוג? כאן צפויה לך הפתעה גדולה. בני מזל עקרב אמנם נחבאים אל הכלים, אך הם מקרינים מיניות אדירה. הם פשוט משדרים גלים סמיכים של פרומונים לאוויר, הגורמים לכל הפנויים בסביבה להסתדר סביבם כזבובים מאוהבים. כמאהבים הם מצטיינים באותה חשמליות מסתורית, וכמו קוראים את רצונותיהם וצרכיהם הכמוסים של בני זוגם, עוד לפני שביטאו אותם.
זוגיות
למרות מיניותם הפורצת, מרגע שבחרו ילידי עקרב בבן זוגם - שוב לא ינטשו אותו לעולם. העקשנות והדוגמטיות שלהם, יגרמו להם לדבוק בבני זוג ללא שום מעצורים ובלי קשר ליחס אותו הם מקבלים חזרה. כאשר מנצח היסוד האובססיבי באופיים, הם עלולים להיות קנאים חולניים ולהגביל את תנועותיו של בן זוגם.
מקצועות
בני מזל עקרב הינם יועצי סתרים או סוכני חרש מלידה, אך כל עוד לא באה אליכם המדינה בהצעות, תוכלו להסתפק בתפקידי שוטרים (או גנבים), פקידי מס הכנסה, מנהלי מחסן וארכיון. הצד העצמאי והבלתי תלותי באופיים, גורם להם להימשך למקצועות בלתי תלויים, כגון: גרפיקאים או מתכנתים העובדים באופן עצמאי בבית, עיתונאים, צלמים וכיו״ב. בני מזל זה, ניחנו בראייה חודרת ועמוקה, המאפשרת להם לחדור דרך כל המסיכות ואף לחדור את הווילון המפריד בין העולם הזה לעולם הבא. לכן רבים בקירבם בעלי הכישורים הדתיים, הרוחניים והמיסטיים, מודעים מאוד לאיכותו של העולם הפנימי שלהם.
ילדים
ילדים שנולדו במזל עקרב יהיו בוגרים מגילם, מסוגרים ורציניים כבר בגיל צעיר. זה לא הילד שאפשר לדרוש ממנו לעשות הצגה לכבוד האורחים. להיפך, אם יש אורחים בבית, הוא ייעלם עד סוף המהומה. הם שונאים רעש והמולה, ולכן, אם אפשר, עדיף להקצות להם את החדר השקט ביותר בבית ולשמור על ווליום נמוך ברדיו ובטלוויזיה.
אם תהיו רגישים לכבודו של העקרב הקטן שלכם ותנהגו כלפיו בעדינות, יגמול הוא לכם בבגרותו, בנאמנות ללא מיצרים. אך אם לא תשכילו לקנות את הערכתו אליכם כבני אדם - עלול הוא להיעלם מחייכם לנצח בהתבגרו.
אישים מפורסמים
זהו נס משמיים, ששבט עקרב שיחרר לעולם אישים מפורסמים בכלל, שכן מיסתוריותם ונטייתם להתבודד, היו יכולות למנוע זאת לאלתר.
אך שימו לב שכל האישים המפורטים ברשימה זו, ניחנו בסקס אפיל יוצא מגדר הרגיל: מארי אנטואנט, קתרין הפבורן, ריצ׳ארד ברטון, רוק הדסון, ברט לנקסטר, רוברט קנדי.