כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הבחירות הוכיחו שהליכוד בקרית אתא נמצא בירידה”

כך טוען חבר מועצת העיר רואי דוד, מסיעת "הילה שלם והתושבים", שעמד בראש מטה "כחול-לבן" בעיר, ורשם הישגים נאים. לדברי דוד, ה"ליכוד" עדיין מוביל בקרית אתא, אך הפער מצטמצם ממערכת בחירות אחת לשנייה

דוד: היחלשות "הליכוד" בקריה
Thursday October 31, 2019
אבי שני

מאז ומעולם נחשבת קרית אתא למעוז “הליכוד”, ובכל מערכת בחירות, מקומית וארצית גם יחד, מעניקים תושביה למפלגה זו רוב מוחץ. אלא שבשנה האחרונה משהו נסדק במגמה זו, ו”כחול-לבן” זכתה להישג נאה בקריה, על חשבון “הליכוד”.
“לאחר שזכינו בהישג מרשים בבחירות המקומיות, עם 3 מנדטים, הוכחנו שאפשר לנהל קמפיין אגרסיבי ויעיל גם במישור הארצי, מול הליכוד”, טוען חבר מועצת העיר מטעם סיעת “הילה שלם והתושבים”, רואי דוד, שעמד בבחירות הארציות האחרונות בראש מטה “כחול-לבן” בקריה. “במשך עשרות שנים נראתה בקרית אתא רק מפלגה אחת, ‘הליכוד’. אף תנועה אחרת לא ממש הצליחה כאן, בטח לא בניהול קמפיין אפקטיבי ובהגעה לתוצאות טובות בקלפיות. אנו, בסיעת ‘הילה שלם והתושבים’, הוכחנו שאפשר לנהל קמפיין גם מול ‘הליכוד’ הכל יכול. לקראת הבחירות הקודמות, שנערכו באפריל, מוניתי לראש מטה ‘כחול-לבן’ בקרית אתא, וקיבלנו יותר מ-20% מהקולות. בבחירות האחרונות גדל כוחה של המפלגה ב-2 אחוזים נוספים, למרות האיחוד בין ‘הליכוד’ ובין מפלגות ‘כולנו’ של כחלון ו’זהות’ של פייגלין. זהו הישג חסר תקדים לרשימה בעיר”.
מה הדברים העיקריים שעשית כראש מטה “כחול-לבן” בקריה?
לקראת הבחירות האחרונות, ערכנו פעילות מאסיבית, שכללה חוגי בית, נוכחות בצמתים ותליית שילוט במקומות מרכזיים בעיר, וזה עבד.
ניסו להפריע לכם בפעילות במהלך הבחירות?
לצערי כן. דרשו מאיתנו להוריד את השלט מעל מטה הבחירות במרכז העיר, וטענו שאין לנו אישור לכך. החוק מאפשר תליית שלטים כאלו מעל מבנה המוגדר כמטה בחירות. את השלטים שלנו ברחבי העיר הורידו מיד, בעוד רשימות אחרות המשיכו לתלות שלטים ללא הפרעה. לא זכינו ליחס שווה, אבל ידענו להתמודד, וזהו לקח לקראת העתיד. אנו נמשיך להצליח כנגד כל הסיכויים.
האם הצלחת “כחול-לבן” בקריה, תחלחל גם למערכת הבחירות המקומיות?
אני משוכנע בכך. התוצאות האחרונות מצביעות על כך, שהאחיזה של “הליכוד” בקרית אתא עדיין קיימת, אך נחלשה, וזו תופעה שתימשך בעתיד.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments