ט"ו תמוז התשפ"ד, 21/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“המטרה הראשונית שלנו היא להישאר בליגה”

מאמן קבוצת הכדורגל של הפועל רובי שפירא חיפה, אלעד בראון, מסביר מה השתבש העונה, ולמרות הכל, הוא משוכנע שהקבוצה תחזור לעצמה במהרה ומפנטז על הפלייאוף העליון

בראון: פתיחת עונה פושרת
Tuesday March 12, 2019
אריה גרינברג

לאחר שבשנים האחרונות התמודדה קבוצת הכדורגל של הפועל רובי שפירא חיפה, בצמרת ליגה א’, ואף היתה קרובה מאוד לעלות לליגה הלאומית, פתחה הקבוצה את העונה הנוכחית בצורה פושרת מאוד, והיא מדורגת במרכז הטבלה, הרחק מאוד ממובילות הטבלה, אום אל פחם ובקה אל גרביה. “במשחקים האחרונים נקלענו למשבר וספגנו הפסדים רבים, אבל אני אופטימי ומשוכנע, שהקבוצה תחזור לעצמה. אני שמח מאוד על הניצחונות 0:5 על טבריה ו-1:4 על מגדל העמק, ומקווה שהם יוציאו אותנו לדרך חדשה”, מודיע המאמן אלעד בראון, שאימן בעבר את קבוצת הנוער של הפועל חיפה, ובנוסף שימש עוזר המאמן של מכבי שעריים, עימה עלה לליגה הלאומית.
איך אתה מסביר את ההפסדים האחרונים של הקבוצה?
יש לנו קבוצה צעירה מאוד, עם המון שחקנים חדשים, שצריכים להתרגל האחד לשני. בנוסף, התקציב שלנו הוא בין הנמוכים בליגה, אבל אני לא רוצה להישמע כמי שמחפש תירוצים. בסך הכל יש לנו סגל עם פוטנציאל מצויין, והמטרה שלי היא להחזיר את התשוקה לשחקנים ולהפיק מהסגל הזה את המקסימום. אני שמח שאבי מלכה פורח אצלנו, ויש לו כבר 5 כיבושים.
מהן המטרות להמשך העונה?
ראשית, אנחנו צריכים להתרחק ככל האפשר מהתחתית, ואיני מתבייש להגיד, שהמטרה הראשונית שלנו היא להבטיח את ההישארות בליגה. לאחר מכן, השאיפה שלנו תהיה להילחם על מקום בפלייאוף העליון (מקומות 5-1). זו ליגה מאוד צפופה ושוויונית, וכל ניצחון יכול להרים אותנו בחזרה למעלה.
יש עדיין חלומות על עליית ליגה?
במצב הנוכחי, אנחנו לא חושבים על עלייה. תן לי מקום בפלייאוף העליון ואהיה מאושר.
אתה רואה את עצמך ממשיך בקבוצה גם בעונה הבאה?
בהחלט כן. יש לנו תנאים מצויינים יחסית לליגה א’, והקהל הנפלא שלנו מדהים אותי כל פעם מחדש.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments