כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“המטרה שלנו היא לעלות לליגת העל”

כך מודיע נפתלי בנטוב, המשמש ב-43 השנים האחרונות, כיו"ר עירוני קרית אתא בכדורסל. בנטוב משוכנע שהליגה הלאומית תהיה שוויונית מאוד ומסמן את השחקן, שיהיה להערכתו הפתעת העונה

בנטוב: קרב על העלייה
Monday October 28, 2019
אבי שני

עולם הכדורסל חגג לאחרונה יום הולדת 80 ליו”ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, העומד בראש הקבוצה מזה 50 שנה ברציפות. אלא שמזרחי אינו האדם היחיד, המשמש מזה עשרות שנים כיו”ר קבוצת כדורסל בישראל. יו”ר עירוני קרית אתא, נפתלי בנטוב, עושה זאת מזה 43 שנה, מאז שנת 76′. “לקראת העונה הקרובה, אנו שואפים לעלות לליגת העל, אבל זה יהיה קשה מאוד”, אומר בנטוב.
במהלך הקיץ הוחלף רוב סגל הקבוצה, כאשר מבין השחקנים הבכירים, רק דניאל דנינו ממשיך עונה נוספת. את הקבוצה ממשיך לאמן שרון אברהמי. “יש לנו סגל חדש לגמרי, ובאופן טבעי, ייקח זמן עד שהוא יתחבר”, אומר בנטוב. “צירפנו בין השאר את הישראלים שרון מור, רום גפן ושגיב דוד, והבאנו את הזרים מרכוס רלפורד וקווינטרל תומאס”.
יש שחקן שאתם צופים לו פריצה משמעותית העונה?
הסגל שלנו מורכב משחקנים מנוסים שכבר עשו את הפריצה שלהם. יחד עם זאת, הבאנו מתאזרח מארה”ב, אלייז’ה הירש, שיהיה לדעתי הפתעת העונה. מדובר בשחקן צעיר בן 22, שסיים קולג’ ועלה לארץ.
איך הקבוצה נראית עד כה במשחקי המבחן?
ניצחנו בחלק מהמשחקים והפסדנו בחלק. בינתיים לא הולך כל כך טוב, אבל זו רק ההתחלה. אני מאמין שבסופו של דבר, הקבוצה תשחק כדורסל טוב, עם הגנה חזקה והתקפה מגוונת.
איזו ליגה תהיה העונה?
להערכתי, זו תהיה ליגה מאוד שוויונית, ללא קבוצה אחת שתהיה מעל כולן. יהיו לא מעט קבוצות טובות, כמו בני הרצליה, הפועל חיפה, עפולה ואשקלון. לא מעט קבוצות התחזקו מאוד, ונראה לי שהקרב על העלייה לפיינל פור יהיה צמוד מתמיד.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments