י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“המטרה שלנו היא פלייאוף העליון ואנו נעמוד בה”

כך מודיע מאמן קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין, רועי פרל, שאינו מתרגש מפתיחת העונה הבינונית, ומזהיר מפני ליגה שוויונית וקשה מאוד

פרלֿ: ליגה צפופה ושוויונית
Friday November 29, 2019
אריה גרינברג

כמעט בלתי אפשרי לעשות סיכומים לאחר כל כך מעט מחזורי ליגה, אך כפי שהדברים נראים כרגע, לקבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין, המשחקת בליגה הלאומית, מצפה עונה מפרכת וקשה במיוחד. “למרות שזו ליגה קשה, אני משוכנע שנעמוד במטרות שלנו ונגיע לפלייאוף העליון”, משוכנע מאמן הקבוצה, רועי פרל.
לאחר ארבעה מחזורים מדורגת הקבוצה במקום החמישי, עם 3 ניצחונות ו-2 הפסדים. עד כמה מדובר בליגה צפופה ושוויונית, תעיד העובדה, שכל אחת מהקבוצות רשמה לפחות הפסד אחד עד כה, וכמעט כולן ניצחו לפחות משחק אחד. “זה לא יהיה פשוט להגיע לפלייאוף העליון, אך יש לנו סגל מצויין עם כלים מתאימים ואנו נעשה את זה. יחד עם זאת, בתום הסיבוב הראשון, נוכל לדעת טוב יותר לאן מיועדים פני הקבוצה בעונה הנוכחית. בינתיים, עדיין קשה לקבוע אם הקבוצה השתפרה לעומת העונה שעברה או שמא נחלשה”.

איך אתה מסכם את המשחקים עד כה?
אני מרגיש, שאנחנו משתפרים ממשחק למשחק. אנו צריכים בעיקר לשפר את שטף המשחק שלנו בהתקפה, מה שיתרום בסופו של דבר לשיפור בתוצאות.

מה ההסבר שלך ל-2 ההפסדים שספגה הקבוצה עד כה?
רשמנו הפסדים נגד עפולה וגליל עליון, שהן שתי קבוצות מהטובות בליגה. פגשנו את שתיהן בשלב בו עדיין לא היינו ערוכים ומחוברים מספיק. אין לי ספק, שבמשחקים הבאים, מול קבוצות מהדרג הזה, נהיה ערוכים טוב יותר, כי בשורה התחתונה, אנחנו לא פחות טובים מהן.

איך אתה רואה את מאזן הכוחות בין שאר הקבוצות?
להערכתי, הרצליה נמצאת מעל הליגה, כאשר אחריה יש לפחות 6-5 קבוצות ברמה שווה פחות או יותר, ובהן גם קרית מוצקין. נצטרך למצוא את ה”אקס פקטור”, שיעזור לנו לעקוף אותן בסיבוב.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments