כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הסגל הקצר מהווה עבורנו בעיה קשה”

כך מגלה מאמן מכבי קרית מוצקין בכדוריד, ניר חלימה, המקווה לחזק את הקבוצה בקרוב ומודיע, שלמרות ההפסדים האחרונים ומכת הפציעות, הוא עדיין אופטימי באשר לסיכויים להגיע לפלייאוף העליון

חלימה: שאיפה לפלייאוף עליון
Sunday December 1, 2019
אבי אדר

קבוצת הכדוריד של מכבי קרית מוצקין, פתחה את העונה הנוכחית בסערה, עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים הראשונים. ההמשך היה מעט פחות טוב, כאשר הקבוצה רשמה עד כה 6 הפסדים ו-4 ניצחונות, והיא מדורגת כעת במקום השמיני. “בסך הכל, פתיחת העונה שלנו היתה סבירה, אם כי קיוויתי שבשלב הזה נהיה עם עוד שתי נקודות, שחסרות לנו היום”, אומר מאמן הקבוצה, ניר חלימה.
מה קרה בהפסד הביתי נגד נס ציונה?
קשה לי להסביר. על הנייר, קרית מוצקין טובה מנס ציונה ב-3-2 דרגות. שתי הנקודות שהפסדנו נגדם, חסרות לנו עכשיו, וכנראה שנצטרך להשיג ניצחון במקום שלא חשבנו עליו, כדי להגיע לפלייאוף העליון.
הקבוצה התחילה את הליגה נהדר, אבל אז הגיעו ההפסדים?
אחרי נס ציונה, הפסדנו שני משחקים צמודים, נגד קבוצות טובות מאיתנו, בעיקר בגלל הסגל הקצר שלנו ומכת פציעות ממנה סבלנו. יחד עם זאת, אני שמח על ניצחון החוץ נגד באר שבע, שהיא קבוצה חזקה, המתמודדת איתנו על מקום בפלייאוף העליון.
מה הבעיה העיקרית של קרית מוצקין?
בהשוואה לקבוצות שמתחרות איתנו על העלייה לפלייאוף העליון, יש לנו סגל קצר מאוד. אמנם נכון שיש לנו 15 שחקנים בסגל, אבל 4-3 מהם הינם שחקני נוער. הסגל הקצר מקשה עלינו להשיג את המטרה, מכיוון שכל פציעה של שחקן בכיר, מדללת עוד יותר את הסגל ואת האופציות שעומדות לרשותי. סרגיי נוסקוב ואריה אוחיון, הנחשבים לשחקנים מרכזיים, סוחבים פציעות ולא נותנים את מה שהם מסוגלים לתת. מתן בלטיטר מושבת וזר נוסף, מארקו טריניניץ’, סובב את הקרסול וגם הוא לא כשיר ב-100 אחוז.
מה הפיתרון לבעיה זו?
ראשית, חשוב לציין, שבחודש ינואר יחזרו לסגל שני שחקנים, הנמצאים בפרוייקט הנבחרת בגרמניה, ואנחנו גם חושבים על חיזוק נוסף. הסגל הקצר הוא בעיה לא פשוטה, ואנחנו נהיה חייבים להתחזק.
למרות הכל, הפלייאוף העליון עדיין מהווה עבורכם מטרה עיקרית?
בהחלט כן. זו המטרה ואני בטוח שנעמוד בה, למרות הסגל הקצר ומכת הפציעות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments