ט"ז תמוז התשפ"ד, 22/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“השנה אנחנו מקווים להגיע לפיינל פור”

כך מודיעה אתי שנובסקי, שחקנית קבוצת הכדורשת "זבנג" קרית מוצקין, הפועלת במסגרת עמותת הספורט ונהנית מתמיכתם של ראש העיר, חיים צורי, ושל שתי חברות המשמשות ספונסריות

"זבנג" קרית מוצקין: הכוח הנשי. מכוונות לפיינל פור העונה
Wednesday December 25, 2019
בן מרדכי

קבוצת הנשים “זבנג” קרית מוצקין, פתחה את העונה בצורה מצויינת, במטרה לעלות שוב, בפעם השנייה ברציפות, לפלייאוף העליון, ולאחר מכן אולי להשתלב בפיינל פור של הליגה הבכירה בכדורשת. הקבוצה רשמה שלושה ניצחונות רצופים מתחילת העונה, אלא שבהמשך הגיעו גם שני הפסדים.
“זבנג” קרית מוצקין, פועלת במסגרת עמותת הספורט ונהנית מתמיכתו של ראש העיר, חיים צורי. כמו כן, יש לקבוצה שני ספונסרים, חברת הנדל”ן “דר נופרים” וחברת “מקור פיתרונות אנרגיה”, מה שנותן לשחקניות שקט נפשי ותנאים טובים.
למרות שני ההפסדים שנחלה עד כה, שחקנית הקבוצה, אתי שנובסקי, משוכנעת ש”זבנג” קרית מוצקין, עומדת ביעדים שהציבה לעצמה. “היתה לנו הגרלה מאוד קשה, וכבר במחזורים הראשונים קיבלנו את כל הקבוצות החזקות בליגה”, היא מסבירה. “במשחק הפתיחה של הליגה ניצחנו את רעננה, שהיתה בין המתמודדות על האליפות בשנה שעברה, ולאחר מכן ניצחנו שני משחקים נוספים. ההפסדים היו לקבוצות טובות, לאחר משחקים מאוד צמודים, כך שבהחלט המאזן שלנו הוא תוצאה של הגרלה קשה”.
ניתן להגיע לפיינל פור?
הצבנו לעצמו מטרה לסיים בשישיה הפותחת, כלומר להגיע לפלייאוף העליון. אני מקווה שנעשה קפיצה קטנה, לעומת העונה שעברה, ונצליח להגיע לפיינל פור. בשנה שעברה היינו בסך הכל מרחק ניצחון אחד מהגעה לפיינל פור, כך שזה לא בשמים.
מה מאפיין את הקבוצה השנה?
יש לנו צוות מאוד מגובש הכולל 12 שחקניות, ורובנו נמצאות בקבוצה כבר 6 שנים, יחד עם המאמן עמיחי גינה. אנחנו מאוד מגובשות, חדורות מטרה ורוצות להצליח. “זבנג” קרית מוצקין, היא קבוצת הנשים התחרותית היחידה שיש לקריה בליגת על כלשהי, ואנו מקבלות תנאים טובים כדי להצליח ומרגישות גאוות יחידה. הלוואי שנמשיך כך גם בהמשך העונה ואולי נגיע צעד אחד רחוק יותר לעומת העונות הקודמות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments