י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

וועדת השרים לחקיקה אישרה מתן הטבות מס לתושבי עכו

מיכל שיר. צילום: אלעד גוטמן
Monday June 22, 2020

וועדת השרים לחקיקה אישרה את הצעת החוק של חברת הכנסת, מיכל שיר (ליכוד) להשוות את הטבות המס של תושבי עכו לאלו של תושבי נהריה. הצעת החוק תועלה בהמשך השבוע בתמיכת הקואליציה, להצבעה במליאת הכנסת, בקריאה טרומית. מטרת החוק, לתקן עיוות שנוצר בין הטבות המס שמקבלים תושבים עכו לעומת שכניהם מצפון. 

ח”כ מיכל שיר (הליכוד): “אני שמחה שוועדת שרים אישרה פה אחד את החוק שהגשתי להשוואת הטבות המס לעיר עכו ומודה לראש הממשלה על התמיכה והגיבוי. החוק בא לתקן אפליה חמורה המחזירה את העיר 30 שנה לאחור.  אני מבטיחה לעיר עכו ולתושביה, שאמשיך להיאבק למענם עד להשלמת כל הליך החקיקה”.

ראש העיר עכו שמעון לנקרי: “היום, בשעה טובה, החל המהלך לתיקון האפליה ולהשוואת הטבת המס בין עכו לנהריה. שנתיים של מאבק שבהם דפקנו על כל דלת וצעקנו בכל מקום אפשרי. הסברנו לכל מי שצריך, שהאינטרס הלאומי מחייב לשמור על עכו ולא לפגוע בה”. 

“המשמעות היא, שהעיר עכו תזכה להטבת מס של 12% בתקרת שכר של 204 אלף שקלים, בדיוק כמו העיר נהריה. העיר עכו היא פנינה של יופי, שמורת טבע היסטורית ומופת לחיים משותפים של יהודים וערבים”. 

“אני שמח שכולם, החל מראש הממשלה, שר האוצר וכל יתר השרים, הבינו את חשיבות החוק ונרתמו כאיש אחד להצביע היום בעדו. בימים הקרובים החוק יובא להצבעה גם בכנסת וכולנו תקווה שיעבור במהירות”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments