י"ח תמוז התשפ"ד, 24/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“זה לא נורמלי שאנחנו הולכים למערכת בחירות שלישית תוך שנה”

כך טוען סגן ראש עיריית קרית ים, ז'נו פלס, חבר מרכז "ליכוד", המשוכנע שכל הפוליטיקאים אשמים במצב שנוצר וצופה אחוז הצבעה נמוך במערכת הבחירות השלישית, שלא תשנה את מצב הגושים

אנשים צריכים להישמר, זו הבריאות שלהם ושל כולנו. ג'נו פלס
Monday January 6, 2020
אבי שני

הבחירות הקרובות, שייערכו ב-2 במרץ 2020, מרגיזות את מרבית הציבור, שאינו מבין איך תוך פחות משנה, נערכות שלוש מערכות בחירות, כאשר הפוליטיקאים לא נוקפים אצבע למנוע דבר זה, שיביא להפסדים בסך מיליארדי שקלים למשק הישראלי. גם סגן ראש עיריית קרית ים, ז’נו פלס, חבר מרכז “ליכוד”, סבור כי מדובר בסיבוב בחירות מיותר, שלא ישנה את מפת הגושים. “ציפיתי, כמו כל אזרחי ישראל, שהפוליטיקאים ייקחו אחריות ויקימו ממשלה יציבה, לאחר ששני המקרים הקודמים נכשלו”, אומר פלס. “מצב זה של קיפאון פוגע ברשויות המקומיות ובאזרח הקטן. מערכת הבריאות קורסת, הכלכלה בצרות, יש לנו איומים ביטחוניים, והם מתעסקים באגו ובכיפופי ידיים. חבל שראשי המפלגות לא השכילו להבין עד כמה המצב הזה פוגע בתושבים”.

מי אשם במצב?
כולם אשמים, מכיוון שלכל אחד יש את האינטרס שלו. כולם אשמים בכך שהם עסוקים באינטריגות וטובת העם אינה מעניינת אותם. איני מבין איך הם לא ישבו מבוקר ועד לילה, עד שייצא עשן לבן, כדי להקים סוף סוף ממשלה. הבעיה היא, שגם לאחר הבחירות הקרובות, דבר לא ישתנה.

כאיש “ליכוד”, תמכת בעריכת פריימריז במפלגה?
בהחלט. ה”ליכוד” היא מפלגה דמוקרטית, וזו זכותו של מי שרוצה להתמודד, לעשות זאת. איני רואה פסול בכך שגדעון סער התמודד נגד נתניהו, אם כי ניצחונו של ראש הממשלה בפריימריז, לא הפתיע אותי.

כפי שזה נראה כרגע, אחוז ההצבעה יהיה נמוך?
אני משוכנע שכן, המפלגות יצטרכו לעשות עבודה יוצאת דופן כדי להוציא אנשים לקלפיות. לכולם נמאס מהמצב. זה לא נורמלי, שבמדינה כמו ישראל, תתקיים מערכת בחירות שלוש פעמים בשנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments