כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“זה לגיטימי שיהיו לנו מחשבות על עליית ליגה”

כדורסלן מכבי קרית מוצקין, נועם מטלון, מדבר על התקופה הקשה שעוברת על הקבוצה, שהגיעה אחרי 8 ניצחונות רצופים, מגלה שלאחר נדודים רבים, מצא בית במוצקין ומפרגן למאמנו רועי פרל, איתו יש לו קשר מיוחד

מטלון: מחשבות עלייה בראש
Tuesday March 12, 2019
גל זייד

אחרי שהחליף לא מעט קבוצות בשנים האחרונות, הכדורסלן נועם מטלון (בן 31, 1.96 מ’) מרגיש שמצא בית חם במכבי קרית מוצקין, שם הוא משחק זו העונה השנייה. “יש כאן הנהלה מצויינת שתומכת בנו, מאמן נהדר בדמותו של רועי פרל, ובנוסף, נבנתה כאן קבוצה טובה מאוד, שיכולה להגיע רחוק”, אומר מטלון, הנחשב ל”קבלן עליות”, ואשר בעבר עלה לליגת העל יחד עם מ.כ הגבעה (פעמיים) ועם הפועל עפולה.
לאחר שהקבוצה רשמה 8 ניצחונות רצופים, הגיעה נפילה בתקופה האחרונה?
זה נכון שהפסדנו בקרב צמרת לרעננה, ולאחר מכן נגד אשקלון וגליל עליון, אבל אלו דברים שקורים, מכיוון שלכל קבוצה יש עליות וירידות. בנוסף, סבלנו מפציעות של שחקנים מרכזיים, כמו הרכז זיו בן צבי, דבר שפגע לנו בשטף של המשחק. אני שמח שקטענו את רצף ההפסדים בניצחון חשוב על כפר סבא.
מהן מטרות הקבוצה?
חשוב שנסיים את העונה הסדירה במקום גבוה ככל האפשר, כדי שיהיה לנו את יתרון הביתיות בפלייאוף העליון. רעננה, שהיא ליגה מעל כולם, תסיים במקום הראשון, אבל אנחנו בהחלט יכולים להיות מדורגים מיד אחריהם, במקום השני.
אפשר לדבר על עלייה לליגת העל?
זה עדיין רחוק מאוד, אבל אין ספק שנבנתה כאן קבוצה מצויינת, וזה לגיטימי שיהיו לנו מחשבות על עלייה. אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בליגה, ובסך הכל אנו נראים טוב ברוב העונה, ולכן אין סיבה שלא נשאף להגיע הכי גבוה שאפשר.
נראה, שיש לך קשר מיוחד עם המאמן רועי פרל?
רועי אימן אותי בעבר במגדל העמק ובעפולה, וכבר אז היה בינינו חיבור טוב מאוד. אני שמח שזה מצליח גם הפעם, ומקווה ששנינו נחייך בסיום העונה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments