י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

זה שיר פרידה

שנה וחצי אחרי שהגיע להפועל חיפה, בחלון ההעברות בינואר 2018, עזב הבלם-קשר המקדוני ריסטו (ריקי) מיטרבסקי, לליגה הרומנית. בריאיון פרידה הוא מסכם את תקופתו בקבוצה, מסביר מה לא הלך בעונה שעברה ומגלה, שהרגע המרגש ביותר עבורו, היה הזכייה בגביע המדינה

מיטרבסקי: לאחר שעבר בין כמה קבוצות בליגת העל המקדונית, עבר לשחק בסרביה ובקרואטיה. בינואר 2018 חתם בהפועל חיפה, שם הוכיח את יכולתו כבלם וכקשר אחורי. לאחר עונה וחצי במדים האדומים, מוכן לאתגר הבא בליגה הרומנית (צילום: האתר הרשמי)
Tuesday July 9, 2019
אורי ירון

לאחר שנה וחצי במדי הפועל חיפה, חתם הבלם-קשר המקדוני ריסטו (ריקי) מיטרבסקי, במדי קבוצת שפשי מהליגה הראשונה ברומניה. “נהניתי כאן מכל רגע ועכשיו אני מוכן לאתגר הבא שלי”, הוא אומר לפני העלייה על המטוס לרומניה.
מאז שהגיע להפועל חיפה, בחלון ההעברות בינואר 2018, התאקלם מיטרבסקי, בצורה טובה מאוד בקבוצה, ולמרות שהיה רחוק מלהיות שחקן מבריק או נוצץ במיוחד, במועדון העריכו מאוד את יכולתו הגבוהה, המחוייבות והמסירות. “אני מרגיש כאן כמו בבית ונהנה מכל רגע”, הוא התבטא לא פעם.
מיטרבסקי (26), המתנשא לגובה 1.87 מ’, החל את הקריירה במחלקת הנוער של רבוטניצ’קי, הנחשב לאחד המועדונים הבכירים במקדוניה. בקיץ 2009 הושאל לקבוצת פודבה פרילפ, ולאחר מכן חזר לקבוצת האם שלו. בהמשך שיחק בקבוצות נפרדוק קיצ’וו, טטקס טטובו ומטארולג סקופיה, אף הן ממקדוניה. בקיץ 2014 עזב לראשונה את מולדתו וחתם בקבוצת דוניי סרם מליגת העל בסרביה השכנה. בסיום העונה חזר לקדנציה שנייה בסקופיה, ובהמשך עבר לשחק בקבוצת איסטרה 1961 מליגת העל בקרואטיה.
בינואר 2018 חתם מיטרבסקי, בהפועל חיפה, בה רשם בעונתו הראשונה 15 הופעות במשחקי הליגה, כאשר ב-11 מתוכם השלים 90 דקות. בסך הכל רשם מיטרבסקי, 40 הופעות במדים האדומים בכל המפעלים, בהם כבש שער אחד.
“כשהגעתי בחלון ההעברות בינואר, הקבוצה כבר רצה יפה, וזה רק עזר לי להשתלב היטב. השחקנים מאוד עזרו לי להתאקלם ומצאתי פה בית חם”, אומר המגן-קשר, שבאותה עונה סייע לאדומים להעפיל לפלייאוף העליון, לראשונה מזה שנים רבות, ולזכות בגביע המדינה.
איך אוהדי הקבוצה קיבלו אותך?
האוהדים קיבלו אותי בצורה נפלאה והיו חלק בלתי נפרד מהישגי הקבוצה ומהעונה החלומית שהיתה לנו. הרגשתי, שככל שהתקדמנו יותר ויותר, כך הגיעו עוד ועוד אוהדים, גם למשחקי הבית וגם למשחקי החוץ. העונה הראשונה שלי בקבוצה היתה פנטסטית, גם מבחינה אישית ובעיקר קבוצתית. השגנו בה כל מטרה עליה חלמנו.
לאחר העונה הנהדרת ההיא, הקבוצה נתנה עונה פושרת מאוד?
בתחילת העונה החולפת היה לנו ברור, שאנחנו חייבים להמשיך את המומנטום, אבל לצערי, משהו לא הסתדר בפאזל שבנה המאמן ניר קלינגר, שעזב במהלך העונה. צריך לזכור גם, שכמה שחקנים חשובים עזבו את הקבוצה וסבלנו גם מחילופי מאמנים ומפציעות של שחקנים חשובים. יחד עם זאת, כל אלו לא צריכים להוות תירוצים, מכיוון שהיה לנו סגל מספיק טוב כדי שנגיע שוב לפלייאוף העליון.
ומה לגביי היכולת האישית שלך?
בסך הכל עשיתי את המקסימום והשתדלתי לעזור לקבוצה ככל האפשר. לכל שחקן יש עליות וירידות, כך שהיו לי משחקים טובים יותר לצד משחקים טובים פחות.
מה הרגע המיוחד, אם היה כזה, שתיקח איתך מהקבוצה?
הרגע הזה הגיע בגמר גביע המדינה, בעונה הראשונה שלי, כשזכינו בגביע, לאחר ניצחון על בית”ר ירושלים. האווירה באיצטדיון טדי היתה מחשמלת והתרגשתי בצורה שקשה להסביר במילים. הזכייה בגביע המדינה היא דבר שאקח איתי עוד שנים קדימה, מכיוון שזו היתה הפעם הראשונה בה זכיתי באיזשהו תואר. בתחילת העונה החולפת זכינו גם בתואר “אלוף האלופים”, לאחר ניצחון על הפועל ב”ש, וגם זה משהו שאקח איתי.
מילת פרידה לסיום?
אני מודה לצוות הניהולי והמקצועי, לשחקנים ולאוהדי הקבוצה המסורים, שקיבלו אותי בצורה נהדרת. לפעמים מגיע הזמן שצריך להיפרד, ובסך הכל אזכור את הפועל חיפה מאוד לחיוב ואני מאחל להם המון הצלחה בעונה הבאה. אני בטוח שהם יבנו סגל חזק ויתמודדו על העלייה לפלייאוף העליון.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments