בלי גבולות: בית משפט השלום בחיפה, האריך ביומיים את מעצרו של תושב עכו, בן 30, בחשד כי הטריד את האקסית, למרות צו למניעת הטרדה מאיימת שהוצא נגדו, בין השאר באמצעות 1403 שיחות טלפון.
מבקשת המעצר עולה, כי למרות צו ההרחקה נגדו, הגיע החשוד למקום מגורי חברתו לשעבר ורצה להיכנס לביתה. בבקשת המעצר ייחסה המשטרה לחשוד שלוש עבירות: הפרה הוראה חוקית, איומים והטרדה באמצעות מתקן בזק.
החשוד עצמו לא הגיע לדיון בהארכת מעצרו, לבית משפט השלום בחיפה, מאחר שאושפז עקב מצב בריאותי. בהיעדרו, סיכמו נציג המשטרה ועורכת הדין, מונא אבו אל יונס, מהסנגוריה הציבורית, על הארכת מעצרו של החשוד ביומיים. לאור ההסכמה, האריכה השופטת ג’אדה בסול את מעצר החשוד ביומיים.
