כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

ייעוץ המומחה במרפאת האם ליד הבית

שירות חדש בכללית: יצירת קשר ע"י הרופא המטפל עם מומחה המבצע איבחון ומתן המלצות

ד"ר קוטלר במהלך מתן ייעוץ המטולוגי וירטואלי
Wednesday September 25, 2019
אורגד עמר

באחרונה החלו מבוטחי כללית במחוז ליהנות מאפשרות לקבל ייעוץ ע”י בכירי המומחים של הקופה, מבלי שיהיה צורך להגיע למרפאה היועצת. מדובר ביוזמה פורצת דרך שהונהגה במחוז, במסגרתה רופא המשפחה או רופא הילדים מקבל עבור המטופל ייעוץ מומחה “און ליין”.
בשלב זה ניתן הייעוץ ע”י מומחים ברפואת ריאות, נפרולוגיה, כבד, סוכרת, המטולוגיה, המטולוגיה ילדים, אנדוקרינולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, מחלות זיהומיות ומחלות זיהומיות ילדים.
כאשר רופא המשפחה או רופא הילדים מוצא שיש צורך בחוות דעת של יועץ מומחה, הוא יוצר עימו קשר “און ליין” בתהליך מוסדר ובשעות שהוקצו במיוחד לכך ע”י כללית. הייעוץ ניתן בשיחה בין הרופאים או בנוכחות המטופל, היושב עם רופא המשפחה בהתאם לצורך. בצורה כזו מתבצע תוך זמן קצר הייעוץ של המומחה, שכולל איבחון ומתן המלצות להמשך בירור והמלצות טיפוליות.
מההנהלה הרפואית של כללית במחוז נמסר, כי לשירות החדש יתרונות רבים. מהמטופל נחסך הצורך שבתיאום תור או בהגעה למרפאה יועצת. כמו כן, נחסכת ההוצאה על השתתפות עצמית בגין ביקור אצל יועץ, שאינה נדרשת במקרה זה. מבחינה רפואית, הייעוץ מרוכז ע”י רופא המשפחה, ובדרך זו נמנעים מקרים של “נפילה בין הכיסאות” וניתן דגש על התייחסות לכלל הבעיות הרפואיות והטיפול התרופתי שנוטל הנבדק. משך האיבחון ומועד תחילת הטיפול מתקצרים מאוד, ובכך נחסך סבל למטופל, ולעיתים גם נזק בשל עיכוב לא רצוי.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
ניצן
4 שנים

אין כמו לפגוש רופא פנים אל פנים
עם כל הכבוד לטכנולוגיה