י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“יש לנו פוטנציאל אדיר בקבוצה”

כך משוכנע קפטן מכבי קרית מוצקין בכדורסל, נועם מטלון, שפותח עונה שלישית בקבוצה. מטלון מסביר ממה הוא שואב את האופטימיות, ולמרות הכל, מעדיף לחשוב כרגע רק על הפלייאוף העליון, ולא מעבר לכך

מטלון: אופטימיות זהירה
Monday October 28, 2019
אבי שני

על הנייר, הסגל הנוכחי של מכבי קרית מוצקין בכדורסל, טוב יותר מהסגל שהיה בעונה שעברה, אבל בסופו של דבר, מה שיקבע את מידת ההצלחה בעונה הקרובה, יהיה החיבור בין השחקנים. כך סבור קפטן הקבוצה, נועם מטלון, שפותח עונה שלישית בקרית מוצקין. “יש לנו פוטנציאל אדיר, אבל מה שקובע הוא לא השמות שעל הנייר, אלא החיבור בין השחקנים. נצטרך להוכיח שאנו קבוצה מגובשת, שיודעת לשחק יחד ולעבוד קשה”, סבור מטלון.
מה גורם לך לאופטימיות?
יש שילוב נכון בין שחקנים וותיקים וצעירים, ובנוסף, המאמן המוערך רועי פרל, ממשיך עונה נוספת. עד כה פתחנו היטב את העונה, עם 4 ניצחונות ב-5 משחקי הכנה, כולל גביע הליגה הלאומית.
איזו קבוצה נראה השנה בקרית מוצקין?
זו תהיה קבוצה מאומנת היטב, קשוחה ומהירה, שתשמור חזק, תשלוט בכדורים החוזרים ותרוץ להתקפות מתפרצות, במטרה להשיג כמה שיותר סלים קלים. יש לנו גם קלעים טובים, שיכולים להכריע משחקים עם קליעה טובה מבחוץ.
איך תיראה הליגה הלאומית?
זו תהיה ליגה מאוד תחרותית, עם כמה קבוצות מצויינות, כמו הרצליה, עפולה, גליל עליון וכמובן מוצקין. בנוסף, אני מעריך שיהיו עוד 4-3 קבוצות באותה רמה פחות או יותר, כך שמאוד קשה להתנבא לגביי הסיכויים.
ובכל זאת, מה יהיו המטרות?
מוקדם מאוד לומר זאת, אבל ברור שהמטרה הראשונית תהיה להגיע לפלייאוף העליון. חשוב שנעבור בהצלחה את המשחקים הראשונים, ואז אלוהים גדול.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments