י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

כדורסל: ספונסר חדש להפועל חיפה. רוסמן: ״רגע מכונן עבור מועדון ששיחק בליגה ב׳ לפני 10 שנים״

ספונסר חדש להפועל חיפה בכדורסל. צילום: דוברות הפועל חיפה
Tuesday June 23, 2020

העולה החדשה לליגת העל הפועל חיפה, הודיעה השבוע (שני) על הסכם חסות חדש לשלוש השנים הקרובות.

החוזה נחתם מול חברת ״בי-קיור לייזר״ עם הבעלים של החברה, מיקי שלוסר, מנכ״ל החברה, מוטי נבון, ונציגי המועדון שלנו: היו״ר יובל רוסמן, המנכ״ל רון פלדהיים וחבר ההנהלה משה מילר.

במסגרת ההסכם תזכה החברה לחשיפה תקשורתית ופרסום בכל ערוצי הפרסום של הקבוצה – על הפרקט ברוממה ובמדיות השונות. בנוסף לכך, ייערכו פעילויות לקידום מכירות מוצרי החברה בשיתוף שחקני הקבוצה. את הקשר החם שנוצר בין בי-קיור לייזר להפועל חיפה יזם מיקי ברקוביץ׳, אביו של שחקן הקבוצה, ניב ברקוביץ׳. מיקי מלווה את החברה כבר שבע שנים.

רוסמן: ״זהו רגע מכונן עבור מועדון הכדורסל שרק לפני עשר שנים שיחק בליגה ב׳, ובעונה הקרובה ישחק בליגת העל. החיבור עם חברת בי-קיור לייזר היה מהיר ויש בו הרבה פרמטרים מלבד כסף. מיקי ומוטי הם שני אנשים מדהימים, הערכים שלהם ושל החברה שלהם מתיישרים עם ערכי המועדון שלנו, ואין לנו ספק שזו רק תחילתה של דרך ארוכה ומוצלחת״.

מיקי שלוסר, הבעלים של החברה: ״כיליד חיפה ואוהד ותיק של קבוצת הכדורסל של הפועל חיפה אני נרגש לבשר על מתן חסות ראשית לקבוצה הבוגרת ומאחל לקבוצת הילדות שלי הצלחה רבה והרבה אנרגיות טובות וכמו המוטו של החברה, בברכת גוד אנרגיז״

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments