י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“מיקי זוהר הכניס מימד עדתי לויכוח שלו עם השר כץ, אוי ואבוי אם נחזור לשד העדתי”

זו ממשלה לא אמינה, כי היא קמה לאחר שכל ראשיה הפרו הבטחות בחירות. עו"ד מימון טולדנו, סגן ומ"מ ראש עיריית קרית אתא
Tuesday July 21, 2020

הויכוח הקולני בין שר האוצר ישראל כץ, לבין יו”ר הקואליציה, מיקי זוהר, אל מול המצלמות בוועדת הכספים של הכנסת, עורר דאגה רבה בקרב חברי ליכוד רבים, שלא אהבו את הירי בתוך הנגמ”ש בין שני החברים הבכירים בתנועה. ממלא מקום ראש עיריית קרית אתא, עו”ד מימון טולדנו, לא אהב במיוחד את השימוש בשד העדתי. לדבריו, “מיקי זוהר הכניס לוויכוח הזה את השד העדתי, כאילו כץ עושה את מה שהוא עושה, בגלל שהוא אשכנזי. אני ממש לא מסכים עם כך. אוי ואבוי לנו אם נחזור לשד העדתי וניתן לו לצאת מן הבקבוק. צריכים לשים את זה מאחורינו, ומהר”.

צהובים זה לזה. ח”כ מיקי זוהר ושר האוצר ישראל כץ

טולדנו נבחר לאחרונה כציר בוועידת הליכוד העולמית, לשם התמודד ברשימתו יעקב הגואל, שהתמודדה מול רשימה בראשות מיקי זוהר, אשר נתמכה בידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו. 

למה הקרב הזה בליכוד?

לצערי, זה אף פעם לא היה בליכוד וזה נראה כמו מלחמת גוג ומגוג, ואסור שזה יקרה. אם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא ייקח את ההגה וישים סוף למריבה, הכל יתפוצץ. זה ירי בתוך הנגמ”ש. גם כך, הסיכויים שהממשלה הזו תמשיך להתקיים נמוכים.

יש עלייה בתחלואת הקורונה בקרית אתא?

יש עלייה בתחלואה, אבל היא לא כזו חדה כמו שמציירים. אנחנו העיר הכי גדולה פה באיזור, כמעט פי שניים יותר מאשר קרית ביאליק וקרית מוצקין, וצריכים לבדוק את מספר הנדבקים ביחס למספר התושבים, ושם ההפרש לא גדול. אנחנו לא עיר אדומה. לדעתי, אין סיבה נקודתית שדווקא כאן נדבקו אנשים. צריכים להקפיד על ההנחיות והכל יהיה בסדר. בשבת הוצאתי אנשים מבית הכנסת, כשהמספר היה גדול מהמותר. אמרתי שלא אסכים לכך שלא נקפיד על ההנחיות. בסוף התפללנו בשני מניינים ניפרדים והכל עבר בשלום. אם כל אחד יקפיד על ההנחיות ויעטה מסיכה, לא נידבק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments