י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

מכבי והפועל חיפה שיתפו 52 שחקנים במשחקי הליגה

מכבי חיפה, שסיימה במקום השני והשיגה את הכרטיס לאירופה, שיתפה 29 שחקנים, ואילו יריבתה העירונית הפועל, שיתפה 23 שחקנים. אז מיהם שיאני ההופעות? ומי מלכי השערים בליגה?

Tuesday July 9, 2019
אורי ירון

למרות שלא הציגה יכולת מרשימה בעונה שהסתיימה, הצליחה מכבי חיפה, לסיים את העונה במקום השני, לראשונה מאז עונת 2013/2012, אז סיימה באותו המקום תחת הדרכתו של אריק בנאדו. הירוקים סיימו את העונה עם 58 נקודות ומאזן של 16 ניצחונות, 10 תיקו ו-10 הפסדים.
לעומת מכבי חיפה, שגם זכתה בכרטיס למוקדמות הליגה האירופית, ואשר תשחק במסגרת הסיבוב הראשון נגד מורה הסלובנית, יריבתה העירונית, הפועל חיפה, רשמה עונה מאכזבת וחזרה לפלייאוף התחתון. האדומים סיימו את העונה במקום ה-11, עם מאזן של 37 נקודות (8 ניצחונות, 13 תוצאות תיקו ו-12 הפסדים).

רוקביצה: מלך שערי מכבי

במהלך העונה שיתפה מכבי חיפה, 29 שחקנים במשחקי הליגה, ואילו הפועל חיפה שיתפה 23 שחקנים. מלך ההופעות של הירוקים הוא החלוץ ניקיטה רוקאביציה, ששותף ב-35 משחקי ליגה. נטע לביא וארנסט מבוקה, רשמו 34 הופעות כל אחד, ואילו השוער גיא חיימוב, רשם 33 הופעות.
בהפועל חיפה, שיאני ההופעות במשחקי הליגה, הם ראדו גינסארי ונס זמיר, עם 32 משחקים כל אחד, ואילו גל אראל ודור מלול, שותפו ב-30 משחקים כל אחד.

החלוצים ניקיטה רוקאביציה ושון וייסמן, הם מלכי השערים של הירוקים, כאשר כל אחד מהם כבש 8 שערים. בהפועל חיפה, הבקיעו נס זמיר וגל אראל, 6 שערים כל אחד, כאשר ראדו גינסארי, בן אז’ובל ומתן חוזז, כבשו 5 שערים כל אחד.
מלך הבישולים במכבי חיפה, הוא המגן מבוקה, עם 5 בישולים, כאשר בהפועל חיפה, מלך הבישולים הינו נס זמיר עם 6 בישולים.

זמיר: המבקיע המצטיין בהפועל

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments