י"ב תמוז התשפ"ו, 27/06/2026

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

משרד הבריאות: אפס נדבקים חדשים בקורונה באיזור הקריות בתקופה האחרונה

הקורונה הרימה ראש והצבע האדום חזר שוב לחיפה והקריות. צילום: אילוסטרציה
Wednesday May 27, 2020

מספר החולים המאומתים בנגיף הקורונה, באיזור הקריות, ממשיך לרדת מידי יום, ומזה מספר שבועות לא נרשמו חולים חדשים באזור. כך עולה מדו”ח עדכני שפירסם משרד הבריאות.

בסך הכל נדבקו בקריות, במהלך כל המגיפה, 83 חולי קורונה, מתוכם הבריאו 69. בקרית ים התגלו 29 חולים, מתוכם הבריאו 22. בקרית ביאליק נדבקו 17 חולים, מתוכם הבריאו 15 חולים, 2 מהם בשלושת הימים האחרונים.

בקרית אתא נדבקו 25 חולים, מתוכם הבריאו 22 חולים. בקרית מוצקין מספר הנדבקים עמד על פחות מ-15 חולים ולכן משרד הבריאות כבר לא מפרסם את מספרם, ובמוצקין ישנם עשרה תושבים שהחלימו מקורונה.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *