כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

נבחרת רופאי הילדים בקרית מוצקין

למרפאות כללית בקרית מוצקין הצטרפו מספר מומחים ברפואת ילדים

מרפאת הרמן: מחלקת ילדים משודרגת
Sunday March 8, 2020
אורגד עמר

מספר מומחים ברפואת ילדים הצטרפו באחרונה למרפאות כללית בקרית מוצקין. למרפאת “רב-קוק”, הצטרפה ד”ר אנה אוסטרובסקי, שסיימה התמחות ברפואת ילדים בביה”ח “כרמל”, מקבוצת כללית. עוד לפני כן, ערכה השתלמות כרופאת בית, במסגרת מחלקת אונקולוגית ילדים בביה”ח רמב”ם. בראש יחידת הילדים במרפאה, עומדת ד”ר אירינה גברילוב.
למרפאת “נווה גנים”, הצטרף ד”ר היתם חמאדה, בן 38, נשוי + 2, שהתמחה ברפואת ילדים בביה”ח לניאדו בנתניה ובביה”ח רמב”ם בחיפה. “בחרתי לעסוק ברפואת ילדים, מכיוון שמדובר בעולם דינמי ומאתגר. אני חש סיפוק מכך, שיש לי יכולת השפעה על בריאות הילדים, ובמובן מסויים גם על עתידם”, הוא מספר.
למחלקת הילדים במרפאת “הרמן”, הצטרפה ד”ר קרן כהן, תושבת קרית ביאליק, בת 37 ואם ל-3. ד”ר כהן, שסיימה התמחות ברפואת ילדים בביה”ח “כרמל”, מצטרפת ב”הרמן” למומחית הילדים, ד”ר ילנה גרץ.
שיפור נוסף ברפואת הילדים של כללית בקריות, הוא פתיחתו של מרכז בריאות הילד, בניהולו של ד”ר דב הורניק במרפאת “לה הקריה” בקרית אתא, שהצטרף למרכז לבריאות הילד של כללית בקריון, בניהולו של חנן בבילסקי. בשניהם ניתן שירות רפואת בילדים על ידי צוות רב תחומי תחת קורת גג אחת.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments