י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

סיפתח חלומי

כבר במשחקו השני בהפועל חיפה, אליה הגיע בחלון ההעברות בחודש ינואר, הבקיע החלוץ מתן חוזז, שלושער נגד בני סכנין, שהתווסף לשער שכבש במחזור שלפני כן. למרות זאת, חוזז ממהר להרגיע ולהודיע, שהיציבות חשובה יותר מכל דבר אחר, ומפנטז לחזור בעתיד לקבוצת נעוריו, מכבי ת"א, מהדלת הקדמית

חוזז: השלושער שהבקיע במשחקו השני במדי הפועל חיפה, נתן תיאבון לאוהדי הקבוצה. מקווה להמשיך בדרכם של דור פרץ ורוסלן ברסקי, שהיו טובים בהפועל חיפה וחזרו למכבי ת"א. שואף להגיע עם האדומים לפלייאוף העליון (צילום: האתר הרשמי)
Tuesday March 12, 2019
אורגד עמר

לא הרבה שחקנים זוכים לעשות סיפתח כל כך מרשים, כפי שרשם החלוץ מתן חוזז, שכבר בשני המשחקים הראשונים שלו במדי הפועל חיפה, מאז הגיע אליה בחלון ההעברות האחרון, הבקיע ארבעה שערים, כולל שלושער נהדר במשחק הליגה נגד בני סכנין (0:4). “ברמה האישית, זה היה המשחק הכי מדהים שהיה לי מאז שעליתי לקבוצה הבוגרת. אמנם הבקעתי כבר שלושער באחד המשחקים בליגה הלאומית, אבל זה לא אותו הדבר. זו הרגשה מדהימה לפתוח את הקדנציה שלי בהפועל חיפה בצורה כזו, והלוואי שיהיו לי עוד משחקים כאלה”, הוא אומר.
חוזז, שהינו אחיינו של כדורסלן העבר פיני חוזז, החל את הקריירה במחלקת הנוער של מכבי ת”א, ובקיץ 2015 הציעה לו הקבוצה לחתום על חוזה ארוך טווח, במהלכו ייצא לתקופת השאלה בבית”ר ת”א/רמלה, אלא שהוא סירב. חוזז הגיש בוררות נגד מכבי ת”א, במטרה להשתחרר ממנה, אלא שהפסיד בה, ובסופו של דבר, הגיע לבית”ר ת”א/רמלה, בשורותיה כבש 10 שערים באותה עונה. את עונת 2017/2016 החל בקבוצה הבוגרת של מכבי ת”א, כאשר את הופעת הבכורה שלו ערך בניצחון 0:1 על מכבי פתח תקווה, במסגרת גביע הטוטו. לקראת סיום חלון ההעברות באותה עונה, הוא הושאל להפועל אשקלון. ב-5 בינואר 2017 כבש חוזז צמד בניצחון 2:5 של אשקלון על מכבי קביליו יפו, במסגרת גביע המדינה, וכעבור כחודשיים הבקיע את שער הבכורה שלו בליגה, בניצחון 1:4 על הפועל חיפה.
בסיום אותה עונה, בקיץ 2017, הושאל חוזז לבני יהודה, בשורותיה כבש 7 שערים. בתחילת העונה הנוכחית חזר החלוץ למכבי ת”א, אלא שהוא שותף במשחק אחד בלבד, ובחלון ההעברות בינואר עבר להפועל חיפה, אליה הושאל עד תום העונה. כאמור, את השלושער שכבש נגד בני סכנין, הוא לא ישכח עוד המון זמן. “זה נכון ששני המשחקים הראשונים שלי בקבוצה היו מצויינים, אבל החוכמה היא לשמור על יציבות לאורך זמן”, מדגיש חוזז. “לצערי, לאחר ארבעת השערים שהבקעתי אז, לא הצלחתי לכבוש שערים נוספים, אבל אני משוכנע שזה עוד יגיע”.
היו לך הצעות מקבוצות אחרות. למה הגעת להפועל חיפה?
היו לי שיחות עם המאמן שרון מימר, שנראה לי רציני מאוד, והרגשתי שהם רוצים אותי יותר מהקבוצות האחרות עימן הייתי בקשר. אני לא מצטער לרגע על ההחלטה הזו. אגב, כבר בקיץ שעבר הייתי קרוב מאוד להגיע להפועל חיפה, אבל זה לא הסתדר.
איך אתה מסביר את ההפסדים נגד אשדוד ובני יהודה?
לאחר כמה משחקים, נקלענו לתקופה לא טובה. אין לי הסבר למה נראינו ככה, וברור לי, שבשום מצב אסור לנו להפסיד לקבוצה כמו אשדוד. ביום שני יש לנו משחק חשוב מאוד נגד ב”ש, ואני מקווה שנוציא שם תוצאה טובה.
לאן הפועל חיפה יכולה להגיע העונה?
המטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון, ואני משוכנע שזה מה שיקרה בסופו של דבר.
כשאתה רואה את קבוצת נעוריך, מכבי ת”א, זוכה העונה באליפות בקלילות, אינך מרגיש פיספוס?
מכבי ת”א היא קבוצה מדהימה העונה ויש לה גם מאמן מצויין. אני מאחל להם שימשיכו להצליח, ולי אני מאחל, שכמו שהיה עם רוסלן ברסקי ודור פרץ, שהגיעו להפועל חיפה ואחר כך פרצו במכבי ת”א, כך יהיה גם איתי. אני משוכנע, שאם אתקדם בהפועל חיפה, יהיה לי בעתיד מקום במכבי ת”א. כרגע אני לא חושב על מכבי ת”א ומה שחשוב לי הוא לרשום מספרים יפים בהפועל חיפה, ולעזור לה להגיע לפלייאוף העליון.
מאמן הקבוצה, שרון מימר: “מתן לא הפתיע אותי עם הסיפתח המצויין שלו, שכלל ארבעה שערים בשני המשחקים הראשונים שלו בקבוצה. ידענו שמדובר בשחקן מוכשר מאוד, ואת הצ’ק הראשון שלו בחודש ינואר, הוא פדה מהר מאוד, עם השלושער נגד סכנין”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments