י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עו”ד עדנה שטרניק: “ישראל ביתנו תהיה הפתעת הבחירות”

כך סבורה חברת מועצת העיר קרית אתא, המשמשת גם יו"ר הוועדה המקומית לתיכנון ובנייה בעיר. שטרניק משוכנעת, שהציבור יידע להעריך בקלפיות את עמידת המפלגה בעקרונות שהציגה

שטרניק: מפלגה עם מילה
Sunday July 7, 2019
בן מרדכי

שלושה חודשים לקראת הבחירות הקרובות, המפלגות נערכות במלוא המרץ. בעוד מפלגות רבות מביטות בדאגה ליום הבוחר, מתוך חשש שמספר המנדטים שלהן יירד, ב”ישראל ביתנו” משוכנעים, שהם הולכים להיות הפתעת הבחירות הללו, ושהרשימה אף תצליח להכפיל את כוחה. חברת מועצת העיר קרית אתא, עו”ד עדנה שטרניק מ”ישראל ביתנו”, המכהנת גם כיו”ר הוועדה המקומית לתיכנון ובנייה, משוכנעת שהתסריט החיובי הזה יתממש. “בעזרת השם, נהיה הפתעת הבחירות. ואני אומרת את זה לא בגלל היותי נציגת המפלגה בקרית אתא, אלא בגלל שזו התחושה בציבור”, היא אומרת. “אנו חיים בעולם בו פוליטיקאים משקרים בלי סוף. הם יודעים שהם משקרים, הציבור יודע שהם משקרים, וזה ברור לכולם. פתאום יש מפלגה שאצלה מילה זו מילה, ולא רק כסיסמת בחירות, והיא עומדת מאחורי העקרונות שלה ולא נסוגה מהם, למרות שכולם מאשימים אותה בבחירות החוזרות”.
ליברמן אינו אשם בכך שיש בחירות חוזרות?
גם ליברמן לא רצה בחירות, אבל ברגע שלא היה יכול לממש את עקרונותיו, הוא לא הצטרף לממשלה. ליברמן עמד מאחורי המילה שלו. אנחנו עובדים קשה, והציבור יודע להעריך את זה, ובמיוחד הוא יודע להעריך מפלגה שנלחמת על עקרונותיה.
נראה, שהבחירות הקרובות משפיעות על התקדמותם של פרוייקטים גדולים בקרית אתא, כמו הקמת בית חולים איזורי ומוסד אקדמי?
ברור, שהעובדה שאין עדיין ממשלה קבועה ושהכנסת התפזרה, מעכבת את הפרוייקטים, אבל אנו קרובים מתמיד להוציא אותם אל הפועל. הוועדה לתיכנון ובנייה עשתה ועושה את מה שנדרש ממנה, בכל הקשור לפרוייקטים הללו, וגם משרדי הממשלה יעשו את הצד שלהם. הפרוייקטים מתקדמים בקצב משביע רצון.
לאיזו כמות אוכלוסייה תגיע להערכתך העיר תוך עשור?
להערכתי, נגיע ל-80,000 תושבים. מה שמשמח אותי במיוחד, זו העובדה שבניגוד לערים רבות אחרות, הצעירים נשארים בקרית אתא. זה קורה בין השאר, בגלל שאנו מפתחים איזורי תעסוקה, ובזכות ההשקעה הגדולה בחינוך. הצעירים נשארים, תושבים מגיעים מבחוץ והעיר הולכת וגדלה בקצב מהיר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments