כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“צריך ממשלת אחדות בלי אנשים קיצוניים ומשיחיים”

סגן ראש עיריית קרית ים, אדם אמילוב, הנציג הבכיר של "ישראל ביתנו" בעיר, מסביר למה לא הסתנוור מ-8 המנדטים שקיבלה המפלגה בבחירות האחרונות, וחושש ממערכת בחירות שלישית

הבחירות כרגע לא מעניינות את הציבור, כך טוען סגן ראש העיר קריית ים, אדם אמילוב. צילום: פרטי.
Thursday October 31, 2019
אבי שני

בבחירות האחרונות הגיעה מפלגת “ישראל ביתנו”, להישג מרשים, עם 8 מנדטים, תוך שהיא מהווה לשון מאזניים. למרות זאת, סגן ראש עיריית קרית ים, אדם אמילוב, בכיר ב”ישראל ביתנו”, רואה את הדברים מעט אחרת. “איני רואה הישג גדול בעצם הגדלת מספר המנדטים. ההישג יהיה כאשר נגשים את היעדים שלנו ונקים ממשלת אחדות, בלי אנשים קיצוניים ומשיחיים, ואנו רחוקים מזה”.
גם בקרית ים, התחזקה המפלגה, כאשר קיבלה 4,070 קולות (21.4%), לעומת 3,478 קולות (16.6%) בבחירות הקודמות באפריל. “בעבר היו אנשים שלא הסכימו להקשיב לנו, ופתאום מצאנו אצלם אוזן קשבת”, מגלה אמילוב. “הצלחנו להעביר אלינו אנשים שהיו ב’ליכוד’ ובמפלגות נוספות. אנחנו עובדים קשה בכל מערכת בחירות, אבל שוב חשוב לי להדגיש, שאיני רואה חשיבות גדולה בכמות המנדטים. גם עם 4 מנדטים ניתן להגיע להישגים יפים, אם אתה לשון מאזניים”.
בינתיים אף אחד לא מצליח להרכיב ממשלה?
כרגע קשה לראות איך תקום ממשלת אחדות, כפי שאנו היינו רוצים. “הליכוד” עוד לא שם וזה מקשה עלינו, אבל המטרה שלנו היתה לחבר בין ימין ושמאל, תוך הקמת ממשלת אחדות אמיתית. אם ניכנס לממשלה כזו, נצליח ליישם את האג’נדה שאיתה רצנו לבחירות ולמלא אחר ההבטחות שהיו לנו לבוחר.
אתה רואה בחירות שלישיות בדרך?
אוי ואבוי אם זה יקרה. בחירות נוספות יגרמו לשיתוק של שנה-שנה וחצי נוספות. גם כך, כבר כמעט שנה יש שיתוק בלתי רגיל, שמחלחל לרשויות המקומיות. זה מקשה גם על התיפקוד שלנו, מכיוון שאי אפשר להתחיל פרוייקטים חדשים. אין תקציבים, הכל תקוע. בהחלט ייתכן שייערכו בחירות שלישיות, וזה יהיה דבר נורא.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments