י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

קצינים קרביים: ״לא נתפלא אם בצה״ל הכתיבו לדנה בן עזרא את המכתב – מתעסקים באג׳נדות במקום במבצעיות״

צילום: דובר צה״ל
Wednesday January 15, 2020
אורגד עמר

קצינים קרביים משוכנעים שסגן אלוף דנה בן עזרא שיגרה לחייליה את ״דף המפקד״ לאחר שזה הוכתב ע״י הצבא עצמו.

לטענת הקצינים, צה״ל מתעסק בשנים האחרונות בעיקר בניסיון לרצות את ארגוני השמאל ובמקום לעסוק נטו במבצעיות, שוכחים את העיקר ומתעסקים בדברים שצבא לא אמור לעסוק בהם. ״מתעסקים באג׳נדות במקום במבצעיות״, אמרו הקצינים.

בן עזרא כתבה לחייליה מגדוד האיסוף הקרבי (869), נגד השר רפי פרץ בעקבות ראיון שהעניק והוצא מהקשרו.

סגן אלוף דנה בן עזרא היא לסבית מוצהרת ולצה״ל התאים שהיא תעמוד מאחורי מכתב נגד השר וזאת כדי שתהיה אמירה צבאית נגד הדברים ובעד הלהט״בים – כך טוענים הקצינים.

בן עזרא כתבה בין השאר: ״השיח המפלג והמסית נגד חלקים בעם הינו בבחינת עשיית זדון במושג ‘צבא העם’ וביכולתנו להתלכד סביב משימת ההגנה על הארץ”.

קצין בגולני: ״אמירה פוליטית שאין מקומה בצבא. כשם שאני לא אומר לחיילים שלי משהו נגד ח״כ כסיף או אחמד טיבי, היא לא צריכה ואסור לה להתעסק בפוליטיקה. זה לא מקומנו. לצה״ל אסור לעסוק בזה. חמור מאוד אם צה״ל דחף אותה להוציא את הנייר״.

קצין בצנחנים: ״בן עזרא חיילת טובה ושם זה צריך להישאר. בכל פעם מבליטים אותה כשיש לצבא משהו לומר בעניין הלה״טבים. אני משוכנע שאת המכתב הזה הכין צה״ל והיא רק חתומה עליו״.

קצין מודיעין: ״לא הבנתי מה פוגע בצה״ל? איזו פגיעה היא רואה? הראש שלה חייב להיות סביב השעון בצבא ולא בפוליטיקה. זה רע לנו״.

קצין בשריון: ״ממתי אמירה של מישהו מחוץ לצבא מפריעה לנו ברמה המבצעית? מי שאמירות מפריעות לו, לא צריך להיות בצבא. לא שמעתי את הצבא מתבטא נגד ח״כים ערבים שמדברים נגד חיילי צה״ל או מתבטא נגד שוברים שתיקה. הצבא שלנו עמוק בשמאל וזה מפריע הרבה יותר ללחימה מכל דבר אחר״.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments