י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בשל הקורונה הבחירות לוועד קרית חיים נדחו לשנה הבאה

סיעתי ממשיכה להתמודד, אני עדיין מריץ אותה בכל הכח ואין לי ספק שתמשיך להיות גורם משפיע. לגביי ההתמודדות שלי, אתייחס לאחר קבלת תוצאות הבחירות. שלמה אוחיון
Wednesday July 22, 2020

בשל נגיף הקורונה, הבחירות למורשון וועד קרית חיים, שאמורות היו להתקיים בחודש אוקטובר השנה, נדחו לשנה הבאה. עדיין לא ברור לאיזה תאריך, אך ככל הנראה הן יערכו באביב של השנה הבאה. כך הודיע השבוע יו”ר וועד קרית חיים, שלמה אוחיון. לדבריו: “רשם העמותות הודיע כי בגלל המצב, הבחירות נדחות. לא רוצים לעשות בחירות בתקופה של קורונה. אין לנו תאריך מדויק, יכול להיות שזה יהיה לכיוון חודשים מרץ אפריל 2021”.

אתה מאוכזב שהבחירות נדחו?

מאוד מאוכזב. רציתי לגמור עם הסיפור הזה, איני חושש בבחירות מאף אחד. נצטרך להמתין עד לשנה הבאה. 

בשנה האחרונה מתנהל וועד קרית חיים ללא תקציב מאושר, לאחר שלא היה בכוחו של אוחיון להעביר את התקציב בתוך המורשון, כיוון שלא הגיע להסכמות עם היו”ר הקודם, איציק פיטרמן וחברי סיעתו. בשנה זו התנהל הוועד לפי התקציב של שנה שעברה מחולק ל-12 חודשים, והמצב הזה הולך להימשך עוד פרק זמן בלתי ידוע בשל הקורונה. אוחיון: “הגעתי להסכמות עם פיטרמן, שהוא יתמוך בתקציב, אבל אז התעוררה בעיה אחרת: אי אפשר לכנס את המורשון כדי לאשר תקציב, בגלל שיש בו מעל 80 איש וזה אסור על פי הנחיות משרד הבריאות. הצעתי שנערוך הצבעות במספר פעימות, ביקשתי שנערוך הצבעה באמצעות טכנולוגיית זום, שום דבר לא התקבל ואנחנו ממשיכים להתנהל על בסיס תקציב שנה שעברה”. 

קשה להתנהל ללא תקציב?

קשה אבל הכל בסדר, מסתדרים יופי. התקציב מאוזן ואפילו יש לנו יתרות כספיות, אבל אנחנו רוצים לאשר תקציב חדש ואין אפשרות להתכנס כדי לאשר את התקציב.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments