י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

אריה - 2024

23 ביולי - 22 באוגוסט

האריות גדולים מהחיים
כפי שהשמש נמצאת במרכז מערכת השמש שלנו, כך גם ילידי מזל אריה אוהבים להיות במרכז ולוקחים אישית את כל מה שקורה בסביבתם, גם אם במקור לא היתה לו זיקה ישירה אליהם. כפי שהשמש מפיצה אור ומחממת את כל הברואים - גם האריות מנהיגים מלידה ושופעים קסם אישי אדיר. הם פורשים חסות נדיבה על כל מי שמבקש את עזרתם ומשדרים חום וביטחון על בני חסותם. אם אתם זקוקים לעידוד ותמיכה - פנו לבן או בת מזל אריה הקרובים ביותר, ותגלו שביכולתכם לפזר את כל העננים שהעיבו על עולמכם ולהאיר אותו בחום וביופי.
כושרם של האריות לחוש אופטימיות בכל מצב, מבוסס על ביטחונם העצמי הבלתי נלאה... ואילו ביטחונם העצמי מבוסס על האופטימיות הטבועה באופיים... הווה אומר: אל תשליכו יהבכם על ה״יהיה בסדר״ שמשדרים האריות. בידקו את המצב לאשורו (במיוחד בעסקים), ואל תושפעו יתר על המידה מהכריזמה האופפת אותם, זאת מכיוון שלעיתים הם עלולים להשתכר מתחושת חשיבות עצמית ולהגיע למסקנות מוטעות לחלוטין, רק משום שלא טרחו לבחון את הפרטים האובייקטיביים נטולי החשיבות. לעומת זאת, הם מסוגלים להתוות דרך פעולה רבת תושייה ודימיון, שאינה מושפעת כלל מתפיסות מרובעות ושיגרתיות, ובכך גדולתם.
“גדולים מהחיים״ - זהו המאפיין החשוב ביותר בתפיסת מהותם של האריות. הם אינם מסתפקים בארוחה סתם. זה צריך להיות משתה (וככל שישתתפו בו יותר ויותר מעריצים, כן ייטב). טבעם הגרנדיוזי ונדיבותם הבלתי נלאית, פוערים חורים גדולים בארנקם, וכאשר הצליחו לצרף יחד שקל אחד או שניים, מיד יבזבזו אותם בפוזה של מיליונר. הם בליינים בקיאים ומנוסים מאוד באיתור מסעדות ומקומות בילוי אקסקלוסיביים.
סימנים מזהים
כיאה לאריות, ניחנו ילידי מזל זה ברעמה מתנפנפת ונפוחה, עצמות לחייהם גבוהות והילוכם גמיש וחתולי. “סטייל״ היא המילה המאפיינת אותם. גם כאשר הם לבושים בג׳ינס ובחולצה, הם נראים כמו שטר של מיליון דולר (והיו סמוכים ובטוחים, שהם בחרו אותם מכל הזוויות, לפני שיצאו מן הבית). סימן נוסף הוא המלכותיות בה הם נכנסים לכל מקום. פשוט אי אפשר להחמיץ את ה״כניסה״ שלהם.
אהבה
ישנן שתי דרכים אל ליבם של ילידי אריה: האחת, להעמיד פני מסכנים והללו יחושו לעזרתכם. רבים מבני שבט זה התחתנו מתוך רחמים, אך אין זה בסיס טוב ומוצק לחיי משפחה ארוכי טווח, מאחר שהם גם משעממים בקלות. הדרך השנייה היא לכבוש את ליבם בהתנהגות גדולה מהחיים, יוצאת דופן או מסורתית, ולא לשכוח להחניף להם מדי פעם. גם בחיי הנישואין יהיה עליכם לשמור קלף מנצח אחד או שניים בשרוול, כדי ללבות את שלהבת התעניינותם.
מנהיגות
האריות הם מנהיגים מבטן ומלידה, המסוגלים לשלהב המונים בהבל פיהם. גם אלה מהם שנקלעו לפוליטיקה, צמחו מקרב העם בזכות מנהיגותם הטבעית, ולא “הונחתו מלמעלה״. אף אם אינם עוסקים בפוליטיקה, תמצאו ביניהם ראשי וועדים, עסקני ציבור, מאמני קבוצות ספורט וכיוצא בזה.
משפחה
בני שבט אריה נותנים בדרך כלל לילדיהם מרחב מחייה רב, יחד עם ביטחון וחום, כאשר הם זקוקים לכך. אולם לעיתים צוברים צאצאיהם של בני מזל זה מרירות רבה, כאשר נדמה להם שבילדותם התעניין ההורה האריה בעצמו או בזרים, יותר מאשר בילדיו, וגם בטענה זו תהיה שמץ של אמת. המרירות עלולה להחריף במצבים בהם האריה חש, שילדו אינו מגשים את הציפיות הגרנדיוזיות שלו, משושלת האצולה שהקים.
עבודה
בני מזל אריה חייבים למצוא לעצמם מישרה משתלמת מאוד, שתוכל לממן את פרצי הנדיבות התכופים שלהם, עבודה בה יוכלו לתת את הטון ולהתבשם בניחוח התהילה. כפי שכולנו יודעים, מישרות מסוג זה הן נדירות למדי, אולם יאצילו בקלות סמכויות למי שזכו באמונם. כלפי הכפופים להם ינהגו בהגינות ובאדיבות רבה וישתדלו להפוך את מקום העבודה לבית אוהד וחם למען העובדים. השכירים החביבים עליהם ביותר, הם אלו שעושים את כל העבודה השחורה ומניחים להם לגרוף את כל השבחים.
מזל אוהבי הסקס
בני מזל אריה מעוררים דרך קבע תגובות קיצוניות והפוכות באנשים: יש המפתחים תגובות אלרגיות לביטחונם העצמי המופגן ולכישרונם התיאטרלי, הטבעי לתפוס את מרכז הבמה, ואילו האחרים מחבבים בכל ליבם את אותן התכונות בדיוק. בכל מקרה, קשה להישאר אדישים לנוכח התופעה. האריות מטבעם אוהבים שיסתכלו עליהם וייתנו להם את הכבוד המגיע. הם אוהבי ממלכתיות ובעיקר סקס, המסמל גבריות וחשיבות.
מפורסמים בני מזל אריה
נפוליאון בונפרטה, בניטו מוסוליני, פידל קסטרו, מקס נורדאו, מנחם בגין, שמעון פרס, הנרי פורד, אלפרד לורד טניסון, קרל יונג, ג׳ורג׳ ברנרד שואו, גי דה מופסאן, אלדוס האקסלי, אלפרד היצ׳קוק, מיי ווסט, ז׳קלין קנדי וגידי גוב.