י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

תאומים - 2024

21 במאי - 20 ביוני

מזל השנונים והמשעשעים
לפני מספר שנים, השתתפתי במופע פרטי בשם “הקרקס האסטרולוגי״, שהתקיים במעלה צביה שבגליל, ובו הופיעו דמויות מתוך הפנתיאון האסטרולוגי, כשכל אחת מהן הפגינה את כשרונותיה המיוחדים באמנות הקרקס. כך למשל היה האריה, מנהלה הכריזמטי של הזירה, והמאזניים הילך באיזון מושלם על חוט מתוח.

אחת הדמויות הורכבה מתאומים סיאמיים מחוברים, ששמו של אחד מהם היה “גבי״ והשני נקרא “אל תיגע בי״. השניים התווכחו ביניהם ללא הרף על כל דבר, וכל אחד משך לכיוון אחר. דמות זו של “גבי אל תיגע בי״, מאפיינת מאוד את השניות המצויה בטבעם של בני מזל תאומים. כאשר פוגשים אותם, פוגשים למעשה דבר והיפוכו בעת ובעונה אחת.

התאומים הוא מזל אוויר משתנה, כלומר, המזל האוורירי ביותר בגלגל המזלות, והמתכת המיוחסת לו היא הכספית.

כפי שקשה לתפוס את כדורי הכספית הקטנטנים ולכלוא אותם במקום אחד, כך גם התאומים, שלעולם אינם יכולים להישאר במקום אחד זמן רב, וקשה לתפוס אותם במילה. אספקט “גבי אל תיגע בי״, מדבר על השניות הקיימת גם ביחסיהם עם הזולת. למרות אישיותם המושכת והידידותית, בתוך תוכם הם קרירים ומרוחקים, ולמעשה מתקשים ליצור יחסי קירבה של ממש. רגשות פשוט מגעילים אותם.

רוב בני מזל תאומים בכל המעלות האפשריות הם ברי מזל, יפים, שנונים, מקסימים, זריזים, פיקחים, משעשעים, מתקשרים נפלא עם כל אדם, מסתדרים בכל מצב, נלחצים מכל בעיה ואף מפיקים ממנה את המיטב. יש להם כישרון טכני טבעי, המאפשר להם לתקן כל מכשיר שהתקלקל, ובעיקר אם זה טלפון או פקסמיליה, ואף מחשב או מכשיר טלוויזיה. ובכלל, אם משהו באמת חשוב להם, הם מסוגלים בקלות להגיע להישגים שלא ייאמנו ולהגשים את הבלתי אפשרי. למזלנו, רק לעיתים נדירות קורה שמשהו באמת חשוב להם, אחרת היינו כולנו נחנקים מקינאה מזמן.

לעומת כל היתרונות שמנינו לעיל, יש להם גם כמה נקודות חובה: במקרה הטוב, יהיו בני מזל זה לעיתים שטחיים להחריד, שכן מעולם לא נאלצו להתאמץ באמת. הכל ניתן להם על גביי מגש של כסף.
תקשורת
הכוכב הקשור למזל תאומים, הוא כוכב חמה (מרקורי). זה הכוכב ה״אחראי״ על התקשורת, וכאשר הוא נע בהיפוך (כלומר, מעברה השני של השמש), משפיע הדבר לרעה על כל אמצעי התקשורת. בתקופות הללו ניתן לצפות לאי הבנות, שיבושים בקווי טלפון, קריסת קווי תקשורת, הרעה ביחסים בינלאומיים וכיו״ב. בהיותם “קרובים לצלחת״, נהנים בני מזל תאומים מתקשורת נפלאה עם סביבתם. הם חביבים על הכל, וכל העולם יוצא מגדרו כדי לסייע להם.
מקצוע
בני מזל תאומים הם אמנים של ממש בכל התחומים הקשורים בתקשורת: קולנוע, רדיו, טלוויזיה, תקשורת מחשבים, פוליטיקה ודיפלומטיה. הנרי קיסינג׳ר, שר החוץ לשעבר של ארה״ב, הוא דוגמא מצויינת ליכולתם של התאומים לתקשר היטב עם כל הצדדים, גם אם נדרש לצורך זה “פרצוף כפול״. גם עזר ויצמן ז״ל, הנשיא לשעבר, היה ידוע ביכולתו לדבר עם כל אדם בשפתו.
אהבה
קל להבין מדוע נוטה ליבנו אחר יליד/ת תאומים, אבל האם הרומנטיקה היא הדדית? ייתכן מאוד שהם אינם מתייחסים לדברים באותה צורה כמוך. מבנה הטלפון האווירודינמי שלהם, מתנער מן הרגשות שהם מעוררים סביבם. אלו אינן “נדבקות אליהם״. עליך לקחת בחשבון גם את העובדה, שהתאומים נהנים יותר “לעשות עיניים״, מאשר לממש את ההבטחה, כך שאל תטעו.
ילדים
בהחלט ייתכן שהפיטר פן הקטן והמקסים שלכם יתמהמה במקצת להתבגר, אך אל תחששו. הפיון הקטן יגדל, זה רק ייקח לו קצת יותר זמן מאשר לשאר בני גילו. התאומים דבקים בילדותם יותר מאשר בני המזלות האחרים, ומאחרים להשתלב בתחומי החיים הדורשים אחריות, אך משעשו זאת, מסייעת להם המצליחנות שלהם, והם ישלימו את החסר חיש קל.
סימני היכר
ילידי תאומים יפים מן הרגיל, וגם אם תווי הפנים שלהם אינם חופפים את אידיאל היופי של הוליווד, עדיין נסוכה עליהם ארשת מושכת של תבונה ופיקחות. אם אתה מכיר מישהו שאף פעם לא נשאר בלי תשובה, וכל תגובותיו שנונות ומצחיקות, בדוק אם אינו בן מזל זה. הם קטני קומה יחסית, רזים וזריזים. רובם מעדיפים לבוש ספורטיבי נוח ויוקרתי, או “זרוק״ בצבעים טבעיים. באופן כללי, יש בהם משהו המזכיר גמד זריז או פיה, ולרבים מהם יש אוזני “שדון״ (מחודדות בקצה) או תנוכים קצרים.
מפורסמים
בוב דילן, דין מרטין, רודולף ולנטינו, מרילין מונרו (שעד היום אין מבינים את סוד הקסם המסתורי שלה, אך היא בעצמה לא הצליחה ליצור יחסים חמים ותומכים עם איש מאוהביה), ג׳ון פ. קנדי, הנרי קיסינג׳ר, עזר ויצמן, הרב ישראל לאו, ריכרד ווגנר, פושקין, ארתור קונן דויל (הסופר שיצר את שרלוק הולמס) ואיאן פלמינג (הסופר שיצר את ג׳יימס בונד).