י"ז ניסן התשפ"ד, 25/04/2024

גדי - 2024

22 בדצמבר - 19 בינואר

מזל השאפתנים וזריזי הלשון
אם אתם עומדים להתחתן עם גדי או גדיה, דעו לכם, שאתם עושים עסק מצויין. למרות חזותם האפרורית (בחלק מן המקרים), אין שאפתנותם של הגדיים יודעת גבולות. הם לא יירתעו משום קושי עד שיביאו את משפחתכם אל המנוחה והנחלה.
שום דבר לא מגיע לגדיים על מגש של כסף. מגיל צעיר למדו לדעת, שעליהם להיאבק על כל דבר בו הם חפצים. כשהיו צעירים, “דגרו״ שעות כדי להגיע לאותם הישגים, שהזריזים שבחבורה שלפו בזריזות מהשרוול, ללא כל מאמץ. כשהגיע גיל ההתבגרות, וההורמונים והפרומונים מילאו את חלל האוויר, הם נצמדו בבעתה לכיסא במסיבות, ומשם השקיפו בקינאה על מעלליהם של הנערים והנערות האחרים, אשר איכשהו יודעים “לתפוס ראש״ ולהיות “קלילים״. הם, הגדיים הביישנים, הסולידים, הרציניים והבוגרים מכפי גילם, ניסו בכל מאודם להשתחרר, אך לשווא. הביישנות שיתקה אותם וגרמה להם להיראות מאולצים וכבדי לשון.
בתחילת דרכם בחיים, מתקשים הגדיים להבין את כללי המשחק. הגינותם הטבעית מושכת אותם למשלח יד הדורש עבודה קשה והתמסרות, ובתחילה אין הם רואים ברכה בעמלם. כל המוצלחים האחרים כבר נוסעים במכוניות חדישות ומדברים על הצלחותיהם בבורסה, כאשר הם, הגדיים, עדיין נוסעים בטרנטה החבוטה והמטרטרת, ואוספים פרוטה לפרוטה מתחת למזרן.
אולם, כמו במשל על השפן והצב, כך גם התמדתם של הגדיים משתלמת לבסוף.
בכוח רצונם האדיר וכישרון ההתמדה שלהם, יגיעו אחרי ככלות הכל אל המטרה, אלא שבאיחור מה. כאשר כל האחרים כבר מתחילים להזדקן ולהתעייף, אז מגיעה סוף סוף שעתם הגדולה של הגדיים. עתה, כשהכנסתם כבר מובטחת (אני אישית לא מכירה אף בן מזל גדי עני...), משפחתם מסודרת וילדיהם נשואים, הם זוכים בעדנה מחודשת.
עכשיו, משבטוחים הם במעמדם בעולם, משתחררת לשונם והם קלילים, זוהרים וזריזי לשון. הגדיים הגבריים מקסימים בגיל זה את כל הפרגיות הצעירות בסביבה, ואילו הנשים הגדיות קורנות נשיות בוגרת ובשלה, המבלבלת את דעתם של כל הגברים הצעירים. כוכב שבתאי שבהשפעתו נולדו, נקרא על שם “סבא זמן״, הזקן במיתולוגיה היוונית. לכן הזמן הוא חברם הטוב ביותר של בני מזל גדי. הם נולדים זקנים והולכים ומצעירים עם הזמן. כמו כוכב שבתאי האפוף אטמוספירה בלחץ עצום ולכן הוא קר ככפור כלפי חוץ, אך רותח מבפנים, כך גם בני מזל גדי. כלפי חוץ הם מופיעים קרירים ורשמיים, ואין איש יודע על הלחצים, הרגשות העזים ותעצומות הנפש בנפשם פנימה. רבים מהם הינם אמנים נסתרים אשר כותבים שירה, מלחינים או כותבים תחת שם בדוי, כדי לבטא קצת מהחיים החבויים, אותם אין איש מכיר.
חיי האהבה
עוד לפני שגילו לך את אהבתם, הם ביררו קודם לכן את מצבך הכספי, גיל מכוניתך, עיסוקם של הורייך ועוד פרטים שונים ומשונים, שאין להם ולא כלום עם רומנטיקה. זהו המזל הפרגמטי ביותר בכל גלגל המזלות. מי כמוהם יודע, שאפשר להתאהב בעשיר באותה קלות שאפשר להתאהב בעני.
גם כשכבר תהיו ביחד, לא תזכו מהם לגילויים רבים של חיבה. מבחינתם מספיק להגיד לך פעם אחת בשנה שהם אוהבים אותך, כי האהבה האמיתית מתבטאת לדידם במעשים ולא במילים, והצדק עימם.
אם תשכילו להתבונן מעבר למילים ולמחוות (בהם, כאמור, אין הם מצטיינים), תראו שליבם החם והנאמן של הגדיים ממש יוצא אליכם. הם טורחים למענכם בהתמדה, דואגים שחשבון הבנק שלכם תמיד יראה “פלוס״, ושתמיד תלבשו מעיל משובח וחם ביום סגריר. אל תזלזלו בכך. זו אהבה שרק כאשר היא איננה, מתחילים לחוש בחסרונה.
בגיל מבוגר יהיה עליכם להשגיח עליהם בעיני נץ, כי משהגשימו סוף סוף את כל המטלות הכבדות שנטלו על עצמם, פנויה שעתם להבחין בכל הגירויים שמציעה להם סביבתם...
סימנים מיוחדים
סימן ראשון לזיהויים של בני מזל גדי, הינו עצמותיהם הבולטות. יהיה עליכם להסתכל בכמה מקומות במקביל: בלחיים (השדופות), בעיניים (לרוב שקועות במקצת) ובפרקים (לרוב בולטים). כמו כן, הם לרוב כהים יותר ולעיתים אף רזים יותר מבני משפחתם האחרים.
חוץ מזה, חפשו את האנשים המאופקים והרציניים ביותר בסביבה, בעלי המוטיבציה העזה ביותר להצטיין, להם יש הערכה טבעית לכסף.
התאמה אסטרולוגית
הגדיים נמשכים בגיל צעיר לבני מזל גדי האחרים. רק עימם הם מוצאים שפה משותפת ורק עימם הם יכולים לתכנן בכובד ראש את עתידם עד לפרט האחרון. מקסימום יסתפקו בבני מזל סרטן החמימים והביתיים, או בבני מזל דגים הרציניים והרגישים. בגיל מבוגר עלולים הם להימשך, שלא בטובתם, לזוהרים שבחבורה: האריות, התאומים, המאזניים והקשתים, וזהו חיבור שלרוב נגמר במפח נפש.
מפורסמים בני מזל גדי
עוד לפני שאגיד לכם, בואו ננחש ביחד: מי בעולם הבידור הישראלי ידועים בשרדנותם ומצליחים בכוח התמדתם להמשיך להתקיים לאורך זמן? נכון מאוד! ניחשתם!
יהורם גאון, פנינה רוזנבלום, חווה אלברשטיין וגם אריק איינשטיין ז״ל. מאחר שהצלחתם כל כך בפעם הראשונה, אשאל אתכם שאלה נוספת: מה המשותף לחיי האהבה של כולם?
שוב ניחשתם! כולם נישאו בגיל מבוגר לבני זוג צעירים מהם בהרבה.